尋晚去佐小泉居飲野,同幾個同學仔,
不過我都係同靜傾多,其實戈幾個都係好fd的fd,
個個都好想同佢地傾,不過阿靜一來我就同靜傾開佐了,
阿靜都可以講係一個傾得心事的人,雖然佢唔係我同學,
但我次次都好想褔光帶埋佢出來,因為我幾中意阿靜掛!
前幾日同褔光講我有blog,有qq,
阿靜尋晚都問我拎佐qq,我都無諗就俾佐佢,
只係要求佢咪俾褔光睇,其實俾得佢就預佐佢會俾褔光睇了,
不過同褔光都一樣係傾得心事既,所以其實無乜所謂啦,
依家一上來,佢己經入過我空間了,咁快手!想隱瞞d野都唔得先..
尋晚第二樣野我有小小感慨,就係阿珠同阿ken散佐了,
同阿珠反到樓下,又同佢吹佐好耐下,
其實佢同阿ken散,或者係好事,阿ken太唔識諗了,
做既野咁過份,或者阿珠以前對佢太好吧,
一散既時候講反出來,就會覺得自己太委屈,
好在佢今次唔怕話好傷心啫,因為我唔係好識安慰人,
但我一定會陪佢!佢叫我今日去跑步呀,
之前話我懶,叫極都有唔去,我一陣一定會去..
因為今晚反夜,好想瞓到三四點先起身架,尋晚仲特登夜d先瞓,
不過一點左右就自動醒了,真係想瞓多d都唔得架,
不過早d起身上來寫下日記都好,起碼上來見到阿靜啦,
啱啱佢打俾我,褔光今日反23車唔倒佢反工,
之後佢塔錯車反工呀,好可憐,都好宴了,依家仲過緊橋去乙水仔!!!
佢一定好無助了,希望佢可以趕倒反工啦...
......
......
......
阿靜打來,可惜!佢係話我知佢mc了,因為佢連的士都截唔倒,
依家仲要等嘉誠過去車佢,之後同我傾佢既野,
我知佢喊了,佢話想同我傾計,最衰我地唔同更啦...
原來每個人都有唔開心既野,我睇佢咁幸褔,都有咁唔開心既野,
佢都話我只係唔開心戈時太過諗埋一邊啫,其實每個人都係咁!
希望我每個fd都可以過得開心d啦!!!