LING
hi...
trixyk
暱稱: Ling
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
禮物
生日
好攰...
現實
宵夜
文章分類
全部 (221)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 4
今日人氣: 11
累積人氣: 2202
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 2 日  星期三   晴天


努力運動

 頭先車細佬去考交通,佢衰佐呀,之前話佐佢幾句,

見佢都好唔開心,算啦,結果都定佐了,

之後安慰反佢..見佢考唔倒,我都唔開心架!
 
  之後同阿珠去佐跑步,走佐一圈松山,

發覺郁下個身真係好,好想keep住下啊,

我地仲話得閒去打羽毛球先,戈一刻,我真係想做多d運動架!

不過平時就係無乜原動力囉,呵!

然後佢又叫我陪佢去睇瑜珈班,陪佢去到,

我都有d興趣先,好似幾好玩哦,戈度又有舞學,

諗反起以前係澳博時我都有學過下跳舞架!

戈時仲諗住叫阿魚做我parner跳社交舞添,

可惜佢開唔成班啦,今次都有社交舞,只係我搵唔倒parner囉,

嘻,算啦,我仲可以學瑜珈同健康舞,都唔錯!

好想叫多d fd一齊學呀..
 
  運動真的可以減壓的,其實一直都信,

因為係事實,只係自己懶囉,加油!

打小d機,因為係無益的,

但我仲會keep住寫日記的,因為係好的,哈∼∼∼

 
刊登時間:2007-05-02 08:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 2 日  星期三   晴天


宵夜,阿靜

尋晚去佐小泉居飲野,同幾個同學仔,

不過我都係同靜傾多,其實戈幾個都係好fd的fd,

個個都好想同佢地傾,不過阿靜一來我就同靜傾開佐了,

阿靜都可以講係一個傾得心事的人,雖然佢唔係我同學,

但我次次都好想褔光帶埋佢出來,因為我幾中意阿靜掛!

前幾日同褔光講我有blog,有qq,

阿靜尋晚都問我拎佐qq,我都無諗就俾佐佢,

只係要求佢咪俾褔光睇,其實俾得佢就預佐佢會俾褔光睇了,

不過同褔光都一樣係傾得心事既,所以其實無乜所謂啦,

依家一上來,佢己經入過我空間了,咁快手!想隱瞞d野都唔得先..

 尋晚第二樣野我有小小感慨,就係阿珠同阿ken散佐了,

同阿珠反到樓下,又同佢吹佐好耐下,

其實佢同阿ken散,或者係好事,阿ken太唔識諗了,

做既野咁過份,或者阿珠以前對佢太好吧,

一散既時候講反出來,就會覺得自己太委屈,

好在佢今次唔怕話好傷心啫,因為我唔係好識安慰人,

但我一定會陪佢!佢叫我今日去跑步呀,

之前話我懶,叫極都有唔去,我一陣一定會去..

 因為今晚反夜,好想瞓到三四點先起身架,尋晚仲特登夜d先瞓,

不過一點左右就自動醒了,真係想瞓多d都唔得架,

不過早d起身上來寫下日記都好,起碼上來見到阿靜啦,

啱啱佢打俾我,褔光今日反23車唔倒佢反工,

之後佢塔錯車反工呀,好可憐,都好宴了,依家仲過緊橋去乙水仔!!!

佢一定好無助了,希望佢可以趕倒反工啦...

......

......

......

阿靜打來,可惜!佢係話我知佢mc了,因為佢連的士都截唔倒,

依家仲要等嘉誠過去車佢,之後同我傾佢既野,

我知佢喊了,佢話想同我傾計,最衰我地唔同更啦...

 原來每個人都有唔開心既野,我睇佢咁幸褔,都有咁唔開心既野,

佢都話我只係唔開心戈時太過諗埋一邊啫,其實每個人都係咁!

希望我每個fd都可以過得開心d啦!!!

 

 
刊登時間:2007-05-02 02:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 1 日  星期二   晴天


 好攰丫...好攰!!!!

呢兩日浄係有d感歎!!因為尋日反工真係覺得好攰,

人生,真係唔知為乜,日日反工,反得咁辛苦咁悶!!

諗既野真係好悲觀,個人真係幾失落下!!

 尋晚同傻那放夜11,同佐佢去食糖水,

好想呻下,之後同佐佢去公園傾傾傾....

因為真係好想找個人傾訴下吧!朋友又唔多,

好在仲有傻那呢d fd啫,

兩個傻婆咁,係個公園度,哈!好在傻那肯陪我傻啫,

一次過乜都發洩曬出來,真係不吐不快,

睇下時間,都四點了,好夜,都逼住要反屋企囉!

 今日瞓醒食完飯,約佐嘉興陪我去買nds,

我終於買佐了,去到原來仲係阿揚間店買既添,呵,可以平d囉,

以後行中有nds陪我過了,哈..

阿揚佢地真係好,可以有自己既店,唔想反工就唔反,

感覺好正哦,唔怕無野做,又做得幾開心∼

好羨慕丫∼∼

 今晚約佐d同學仔去宵夜,我唔可以再成日嘔係屋企了,

得閒要搵下d fd先至得!!

因為我唔想自己既自閉抑鬱症惡化了...

 
刊登時間:2007-05-01 06:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]