今日要反工了,感覺就好似好耐無反工咁,
或者只係一提到反工又感到有點疲憊,唔係幾想面對掛..
不過我今日都反得幾開心.
反p8,bre2,仲拍褔光做spare先,
雖然佢八點收工,但都陪我過佐半場,
由於同佢傾得太過忘形,做錯野添,仲要睇camera,
佢個fd傻強tain我,傻強發燒呀,好慘!!
或者自己病慣,知病辛苦,所以...
今日又同儀同更同中又同褔光阿靜同中添,
阿儀叫我玩勁舞團,佢話好好玩,我諗都要試下了,
黃易都繼續住先啦..
今日又見到偉,佢話快考車了,希望佢順利考到啦,
咁佢就可以車我去遠d既地方食野同兜風囉,哈∼∼
佢個樣都係咁殘,仲成日去玩,佢幾時先可以乖d成熟d呢?
不過我比較希望佢可以身體健健康康d咁啦...
今日放假,好得閒..
因為頭痛未好,所以又去睇醫生了,原來只係感冒未清!
今次睇佐中醫,希望快d好反曬la..
今朝我大細放七點,聽見佢買佐早餐俾細佬同媽咪,
我繼續瞓,之後發夢了,又見到星雄了,
佢話我地好愛家人,放工買埋早餐俾屋企人...
好連接現實!
以前人地話發夢見到既人,係因為你太掛住佢,
唔知係唔係呢?因為我尋日先話完掛住家人,掛住堂家姐之類既話,
不過佢都過佐身成半年多了,我媽話發夢見到陰人都係唔好的,
但我半年來都經常夢到佢,始終呢件事對我來講影響都算係大吧!
今日只係係屋企睇碟,好無聊,
或者有點攰吧,所以都無出街的打算,
只係剛才覺得悶時搵阿珠傾佐成個幾中電話..
夜晚,我細佬上完網,輪到我,上網,寫日記,打機囉!!
打機,其實幾好架,起碼真係搵到樣野我有個心想去做,升級,升級...
唔使日日反工放工之外,仲有野想去做咁囉,呵!!
今日一開qq,我堂家姐留言俾我了,
第一次係網上同堂家姐通訊..
好有思念的感覺,突然好掛住佢地丫,
眼淚就咁就標佐出來,嘻..我真係一個眼淺既人,
一開空間,妹都留言俾我了,佢話同另一個堂妹去行街了,
真的有點掛住---家人了,好想見下佢地!!
不過大家都各散東西,真係想聚下都難!
今日我英文考佐試了,輕輕鬆鬆地..
明天放假,後日又要反場面了,真係快,
頭先反學,中午無同青食飯,同同學仔食飯了,
之後約佐青放工去行街,佢話想出大陸,
佢放六點,今晚又唔使反學,好難得有時間..
唔知係唔係食得多零食,個頭今日又痛,
好想去睇醫生,但我好懶,算啦,過佐今日先講!