LING
hi...
trixyk
暱稱: Ling
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
禮物
生日
好攰...
現實
宵夜
文章分類
全部 (221)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 4
今日人氣: 31
累積人氣: 2222
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 29 日  星期日   晴天


開心反工一day

 今日要反工了,感覺就好似好耐無反工咁,

或者只係一提到反工又感到有點疲憊,唔係幾想面對掛..

不過我今日都反得幾開心.

反p8,bre2,仲拍褔光做spare先,

雖然佢八點收工,但都陪我過佐半場,

由於同佢傾得太過忘形,做錯野添,仲要睇camera,

佢個fd傻強tain我,傻強發燒呀,好慘!!

或者自己病慣,知病辛苦,所以...

 今日又同儀同更同中又同褔光阿靜同中添,

阿儀叫我玩勁舞團,佢話好好玩,我諗都要試下了,

黃易都繼續住先啦..

 今日又見到偉,佢話快考車了,希望佢順利考到啦,

咁佢就可以車我去遠d既地方食野同兜風囉,哈∼∼

佢個樣都係咁殘,仲成日去玩,佢幾時先可以乖d成熟d呢?

不過我比較希望佢可以身體健健康康d咁啦...

 
刊登時間:2007-04-30 12:29 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 28 日  星期六   晴天


 今日放假,好得閒..

因為頭痛未好,所以又去睇醫生了,原來只係感冒未清!

今次睇佐中醫,希望快d好反曬la..

 今朝我大細放七點,聽見佢買佐早餐俾細佬同媽咪,

我繼續瞓,之後發夢了,又見到星雄了,

佢話我地好愛家人,放工買埋早餐俾屋企人...

好連接現實!

以前人地話發夢見到既人,係因為你太掛住佢,

唔知係唔係呢?因為我尋日先話完掛住家人,掛住堂家姐之類既話,

不過佢都過佐身成半年多了,我媽話發夢見到陰人都係唔好的,

但我半年來都經常夢到佢,始終呢件事對我來講影響都算係大吧!

  今日只係係屋企睇碟,好無聊,

或者有點攰吧,所以都無出街的打算,

只係剛才覺得悶時搵阿珠傾佐成個幾中電話..

夜晚,我細佬上完網,輪到我,上網,寫日記,打機囉!!

打機,其實幾好架,起碼真係搵到樣野我有個心想去做,升級,升級...

唔使日日反工放工之外,仲有野想去做咁囉,呵!!

         。。。。。。
   。。。。。。
   。。。。。。
   
  點幾中了,今日又升唔倒級了,
頭先仲因為同傻那傾電話分佐心而被隻劫匪打死佐添!!!
算,好眼瞓,都係唔玩住了...
 

 
刊登時間:2007-04-28 10:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 27 日  星期五   晴天


眼淺

今日一開qq,我堂家姐留言俾我了,

第一次係網上同堂家姐通訊..

好有思念的感覺,突然好掛住佢地丫,

眼淚就咁就標佐出來,嘻..我真係一個眼淺既人,

一開空間,妹都留言俾我了,佢話同另一個堂妹去行街了,

真的有點掛住---家人了,好想見下佢地!!

不過大家都各散東西,真係想聚下都難!

 今日我英文考佐試了,輕輕鬆鬆地..

明天放假,後日又要反場面了,真係快,

頭先反學,中午無同青食飯,同同學仔食飯了,

之後約佐青放工去行街,佢話想出大陸,

佢放六點,今晚又唔使反學,好難得有時間..

唔知係唔係食得多零食,個頭今日又痛,

好想去睇醫生,但我好懶,算啦,過佐今日先講!

 

 
刊登時間:2007-04-27 04:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]