LING
hi...
trixyk
暱稱: Ling
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
禮物
生日
好攰...
現實
宵夜
文章分類
全部 (221)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 4
今日人氣: 9
累積人氣: 2200
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 12 日  星期一   晴天


遊後感

  呢個旅程過得好快,一眨眼我又坐係呢張電腦^前了!嘻。。。

 
 這次旅行,比我預期中的開心得多,本來只是想出去散散心,但竟然可以玩到有點流連忘返。。。這次認識到好多桂林的風族民情,桂林的山,桂林的水。。景色還真不錯!
 
 今次同行連我一共五個人,婆婆是MAY的媽,七十二歲了,但還相當健壯,佢都挺有幽默感的哦!MAY是一個什麼都會的人一樣,年紀和我媽一樣,但樣子和心境都顯得得YOUNG,她旅遊慣了,什麼都懂,有她在,放心好了。。TAMMY即傻那,和我差不多,只是她對荌間A總是多了那麼的一點監尬罷了,最後是偉,他是我們唯一的一條仔,呵。。和婆婆坐埋一齊都可以咁吹得,佢仲可以同邊個無野講呢!
   
 戈幾日,每日都爬山下海,天氣雖然冷佐D,但我地都照樣玩得興致勃勃,相當盡興。。。其中一日係陽塑,雖然無睇劉三姐,但卻沾沾自喜荂A嘻!因為下雨了。。。從第二天開始的遊漓江,到最後的遊覽古東瀑布;從我地有D岩認識,到熟絡,時間雖然不長,但卻感到有點榮幸!除佐佢地幾個之外,同團的團友都相當好玩,有D都好搞笑,就好似見到肥佬夫婦咁,內心就涌上佐一絲的微笑,另外一些也逗得成團人哈哈大笑。。。
 
 好快就回程,真的有點依依不捨,突然覺得五天過得好快哦,在那埵麻I忘了澳門的一切,但前晚一反到珠海,所有都反反來了,因為趕不及過關,只好在珠海揼骨過夜了,第二朝may的老公一齊去褔海飲埋茶先一齊過關反來。。。

    總括來講,呢個TRIP令我留下佐一個好開心難忘既回憶!可以久久令我回味荂A回味荂C。。。。。

{msn版}


 
刊登時間:2007-03-16 06:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 11 日  星期日   晴天


開心的旅程

  评论(1)发表时间:2007年3月11日 21时9分

咁大個女第一次坐飛機, 真有點興奋,嘻!!佢地都笑我大鄉里囉。。。

 我地3月6號十一點幾就出珠海先飲茶,同行係傻那,佢的同事May,同May的媽(婆婆),仲有一個就係志偉了...在關口見面,感覺還不錯,所以我地幾個一陣就熟絡了!我地成團人都只不過得十三人而已!

 飲完茶就去找導遊,上車,然後緊接住上機囉。。係天上見到d雲好靚,編織成一個棉花世界,我好喜歡。。坐飛機,感覺和坐車差不多,只是使我感到多了一絲的危險性,因為回程時的氣流令我有小小驚吧!機程只是一小時,很快,大家都很喜歡偉,開始我還怕他會悶呆了呢!一去到桂林,六點幾,就係晚餐時間了,餸菜都係啤酒魚,啤酒雞,啤酒鴨,仲有菜心,豆腐之類的,在桂林期間,日日都不過如是。。。吃完就上房囉,我同傻那同偉一間房,May同婆婆一房,然後我們當晚就去逛了一下街,買吃的,也走走看。。。。。。晚上佢地玩啤牌,但我已經先倒下熟睡了。。。

 第二天,七點半就morning call,八點早餐,八點半起行,每日如是,因為天氣太冷了,我地好多都將帶去咁多日既衫,都茼鶣Y身上,嘻,差不多每日都蚎搹h衫,外衣也把手袋包在肚子堙A做了好幾天的大肚婆!呢朝就去遊漓江,睇象鼻山,雖然冷,但係我地都照樣影,照樣玩,相當開心。。。呢日係影佐最多相的一天,因為係遊艇上的風景真係勁靚,然後直踩陽塑,去佐蝴碟泉,小數民族部落村,傻那最受野人的歡迎了,哈。。。呢晚就食佐街頭大排檔,買佐d手信,住係陽塑。

 接住的一天就去佐銀子岩,好宏偉,好大好大的岩洞,可是堶惜茪j太高了,開了閃光燈還是看不清楚,所以我們都小影了,去品嘗農家飯,然後去佐世外桃源,係度我地整團人一起來了張大合照,晚上跟肥佬夫婦去佐日月灣看日月塔。。。然後發現了一條步行街,好多野睇,但婆婆竟然凍,MAY只好同佢先反酒店了,我地三個繼續,太累,在一間浪漫咖啡室歇佐一陣,最後買埋D特產反去賞試,包括出名既三花酒,我地三個飲佐一支,雖然我只喝了一杯多一點,卻感到有小小醉意,呵!!我仲影埋我地既醉樣添,竟然發覺偉張相有點像欣榮,嘻!都係靚仔掛。。。

 第四日就去佐靖江王府,傻那同偉被我們逼茼b夫妻樹下合影了,嘻!跟住係度既設字號考埋科舉,哈,佢地兩個中埋狀元,正,佢地一齊中!好羨慕哦。。。不過佢地做佐狀元爺要請食飯,先記住囉!跟住就去爬桂林第一高峰---獨秀峰la,這次婆婆不敢爬了,因為尋日爬銀子岩也累呆了,很陡,上也累,下也怕!!然後去了一些景點,在那個湖邊,因為角度問題,被may影了我同偉的拖手仔照,好玩而已。。。最後我地又去逛街了,這次也買了挺多的,我們也多多少少懂了一些講價之道!因為都被騙過了,嘻。。。
 
 眨眼就到了最後一天,本來是自由行的,但導遊幫我們安排好了去古東瀑布,有兩個團友也先飛了,仲有肥佬夫婦也不跟了。。我地幾個都堅持今天要穿小一點衣服,嘻!個個都好貪靚。。呢日也玩得相當不錯,雖然也是爬山,遊爬艇時我們團同@對唱山歌贏得了花球哦!係山上我同偉都試佐溜索,被拍照了,拍得我不太好看,卻被偉偷偷買了下來,最後傻那要了,回程時本來是一起坐馬車出來的,但我卻要加錢坐白馬,呵呵,只有一匹,傻那沒得争囉,騎我的白馬王子先走囉。。在回去酒店接肥佬夫婦路上,我地去佐採草莓,好大顆哦,好甜,自己摘的吧!晚上我們這剩下的九個一起吃了飯,呢一餐係在桂林最豐盛的一餐。。。

 係桂林機場同肥佬兩個坐埋一齊,佢買佐隻很小的熊仔俾佢老婆,80大元,嘻!又被騙囉,但他用英文說茼o喜歡囉!好羨慕哦,因為睇得出肥佬好錫佢老婆仔哦。。。係呢個旅程中,肥佬雖然唔識講中文,但卻被我地帶來唔小的樂趣。。。另外先飛的兩公婆,桂林首餐與我同坐,佢地已經係第三站了,之前去了海南島,湛江,現在桂林,佢地亦早飛去了天津,兩夫妻遊中國,好幸褔!還有最後一齊食飯的另外四個團友,都是家族中人,感覺上都是有學識之人吧,因為他們同肥佬對答如流,聽說那女的日文都唔錯咧,厲害!佢地話得閒會來澳門金莎永利看一下我們的!嘻。。

 回程了,有點依依不捨,突然覺得五天過得好快哦,在那埵麻I忘了澳門的一切,但尋晚一反到珠海,所有都反反來了,因為趕不及過關,只好在珠海揼骨過夜了,第二朝may的老公一齊來褔海飲埋茶先一齊過關反來,反到來,把興奮的都跟家人分享荂A然後睡到了下午六點多才起床!
   
 

 
发表评论1条评论
1楼 
→ゝ戒三禁★
  评论时间:2007年3月12日 22时47分
哈∼
已经出发了拉∼
玩的开心点∼`
  

 {QQ版}

 
刊登時間:2007-03-14 06:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 3 日  星期六   晴天


考入學試

 评论(0)发表时间:2007年3月3日 21时28分

   之前報佐科大,今日去佐考入學試了。。。

 人數唔係好多,呢科得22人,本身同嘉興,長富一齊。。。但嘉興好唔好彩,被人撥佐落下一批!一去到考場就見倒長富,都好,有個識既一齊讀!
 
 不過考題比我想像中的深好多,有成大半係唔掂既,唉!算啦,考到就讀,考唔上都無得講!不過我真係好想讀,希望考到啦。。。

 
刊登時間:2007-03-14 06:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]