|
咁大個女第一次坐飛機, 真有點興奋,嘻!!佢地都笑我大鄉里囉。。。
我地3月6號十一點幾就出珠海先飲茶,同行係傻那,佢的同事May,同May的媽(婆婆),仲有一個就係志偉了...在關口見面,感覺還不錯,所以我地幾個一陣就熟絡了!我地成團人都只不過得十三人而已!
飲完茶就去找導遊,上車,然後緊接住上機囉。。係天上見到d雲好靚,編織成一個棉花世界,我好喜歡。。坐飛機,感覺和坐車差不多,只是使我感到多了一絲的危險性,因為回程時的氣流令我有小小驚吧!機程只是一小時,很快,大家都很喜歡偉,開始我還怕他會悶呆了呢!一去到桂林,六點幾,就係晚餐時間了,餸菜都係啤酒魚,啤酒雞,啤酒鴨,仲有菜心,豆腐之類的,在桂林期間,日日都不過如是。。。吃完就上房囉,我同傻那同偉一間房,May同婆婆一房,然後我們當晚就去逛了一下街,買吃的,也走走看。。。。。。晚上佢地玩啤牌,但我已經先倒下熟睡了。。。
第二天,七點半就morning call,八點早餐,八點半起行,每日如是,因為天氣太冷了,我地好多都將帶去咁多日既衫,都茼鶣Y身上,嘻,差不多每日都蚎搹h衫,外衣也把手袋包在肚子堙A做了好幾天的大肚婆!呢朝就去遊漓江,睇象鼻山,雖然冷,但係我地都照樣影,照樣玩,相當開心。。。呢日係影佐最多相的一天,因為係遊艇上的風景真係勁靚,然後直踩陽塑,去佐蝴碟泉,小數民族部落村,傻那最受野人的歡迎了,哈。。。呢晚就食佐街頭大排檔,買佐d手信,住係陽塑。
接住的一天就去佐銀子岩,好宏偉,好大好大的岩洞,可是堶惜茪j太高了,開了閃光燈還是看不清楚,所以我們都小影了,去品嘗農家飯,然後去佐世外桃源,係度我地整團人一起來了張大合照,晚上跟肥佬夫婦去佐日月灣看日月塔。。。然後發現了一條步行街,好多野睇,但婆婆竟然凍,MAY只好同佢先反酒店了,我地三個繼續,太累,在一間浪漫咖啡室歇佐一陣,最後買埋D特產反去賞試,包括出名既三花酒,我地三個飲佐一支,雖然我只喝了一杯多一點,卻感到有小小醉意,呵!!我仲影埋我地既醉樣添,竟然發覺偉張相有點像欣榮,嘻!都係靚仔掛。。。
第四日就去佐靖江王府,傻那同偉被我們逼茼b夫妻樹下合影了,嘻!跟住係度既設字號考埋科舉,哈,佢地兩個中埋狀元,正,佢地一齊中!好羨慕哦。。。不過佢地做佐狀元爺要請食飯,先記住囉!跟住就去爬桂林第一高峰---獨秀峰la,這次婆婆不敢爬了,因為尋日爬銀子岩也累呆了,很陡,上也累,下也怕!!然後去了一些景點,在那個湖邊,因為角度問題,被may影了我同偉的拖手仔照,好玩而已。。。最後我地又去逛街了,這次也買了挺多的,我們也多多少少懂了一些講價之道!因為都被騙過了,嘻。。。
眨眼就到了最後一天,本來是自由行的,但導遊幫我們安排好了去古東瀑布,有兩個團友也先飛了,仲有肥佬夫婦也不跟了。。我地幾個都堅持今天要穿小一點衣服,嘻!個個都好貪靚。。呢日也玩得相當不錯,雖然也是爬山,遊爬艇時我們團同@對唱山歌贏得了花球哦!係山上我同偉都試佐溜索,被拍照了,拍得我不太好看,卻被偉偷偷買了下來,最後傻那要了,回程時本來是一起坐馬車出來的,但我卻要加錢坐白馬,呵呵,只有一匹,傻那沒得争囉,騎我的白馬王子先走囉。。在回去酒店接肥佬夫婦路上,我地去佐採草莓,好大顆哦,好甜,自己摘的吧!晚上我們這剩下的九個一起吃了飯,呢一餐係在桂林最豐盛的一餐。。。
係桂林機場同肥佬兩個坐埋一齊,佢買佐隻很小的熊仔俾佢老婆,80大元,嘻!又被騙囉,但他用英文說茼o喜歡囉!好羨慕哦,因為睇得出肥佬好錫佢老婆仔哦。。。係呢個旅程中,肥佬雖然唔識講中文,但卻被我地帶來唔小的樂趣。。。另外先飛的兩公婆,桂林首餐與我同坐,佢地已經係第三站了,之前去了海南島,湛江,現在桂林,佢地亦早飛去了天津,兩夫妻遊中國,好幸褔!還有最後一齊食飯的另外四個團友,都是家族中人,感覺上都是有學識之人吧,因為他們同肥佬對答如流,聽說那女的日文都唔錯咧,厲害!佢地話得閒會來澳門金莎永利看一下我們的!嘻。。
回程了,有點依依不捨,突然覺得五天過得好快哦,在那埵麻I忘了澳門的一切,但尋晚一反到珠海,所有都反反來了,因為趕不及過關,只好在珠海揼骨過夜了,第二朝may的老公一齊來褔海飲埋茶先一齊過關反來,反到來,把興奮的都跟家人分享荂A然後睡到了下午六點多才起床!
|