| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 2 日 星期五  |
| 去佐食泰國餐 |
评论()发表时间:2007年3月2日 22时35分
椈嶼蠾鶚琣a今日去食飯,因為佢要派利是!!同埋多謝我地送俾佢既結婚禮物吧!嘻,又收多兩封利是。。
今日我五點同傻那去佐旅行社交錢,再去行街,行到七點先去,我地去佐食泰國餐,食到好飽,食佐五百幾蚊,食完仲要去百佳樓下食埋糖水先反屋企,真的有點滯。。。椈嚏A阿瑩出到來不斷呻,話阿媽唔好,我同褔光都突然覺得自己阿媽係咁好架!嘻。。雖然得五個人,但係坐低傾下計都幾開心!!
影佐一d相,因為我剛買了數碼相機而又剪佐新髮型,可惜都線路忙,post唔倒上來!!志偉今日讚我個髮型幾可愛,嘻!傻那就話我成個公仔咁,但褔光竟然話我妖!!有個同事仲問我係咪自己剪既添,或者無乜點變掛,因為只係剪佐齊音!其實塊面感覺好似肥佐!仲有契女的相想post。。。
今次去旅行,我會影好多好多相反來的!!哈哈。。。但今次去旅行,我都唔期待話會玩得好開心,因為只係去桂林吧!加上五個人,單佐一個出來,所以志偉唯有自己一間房,我諗坐車都會係單佐佢出來的la,算啦,我無理由唔理傻那的,鬼叫得佢一條仔咩!嘻,佢都唔介意的,因為從頭到尾佢都係聽我指揮咁,我話去邊,佢就跟我去邊!今日同佢講,話介紹個女仔俾佢,佢仲話要去剪個靚頭先,又話去旅行要膚面膜,嘻,男仔來講,佢都幾貪靚,不過佢本身都係一個靚仔!只係思想有點不夠成熟!我都同過傻那講過介紹志偉俾佢識既la,第一次做媒人,唔知掂唔掂呢??掂唔掂都睇今次旅行囉。。。
|
| 刊登時間:2007-03-14 06:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 28 日 星期三  |
| 去看契女了~~ |
发表时间:2007年2月28日 20时4分
尋晚去佐輝度拜年,契女好可愛,一歲了,好靚女~~~佢好怕生保人 ,因為我地都少上去,所以見倒我地佢都驚,喊~~嘻,不過好快就適應佐囉,睇,我抱住佢都唔驚了,仲影埋靚相先~~~
因為夜去,所以好夜先走,好眼瞓啊,佢地玩啤牌,我係sofa都瞓茼鯷a...搞到今朝反工有d眼瞓,條魚仲慘,今朝反工病埋先!!
尋晚出門口前同榮msn,佢想約我去睇戲,嘻!!唔知點解今朝反工會成日諗住佢,有小小掛住既感覺~~~
今日放工去佐報旅行社,五日四夜桂林行,嘻!!之後同阿儀去行街,買佐數碼相機,個款好q好靚,我都幾中意,叫我大細佬同我夾錢買,佢竟然咁都唔肯,唉!!算啦,平時佢對住屋企人都係咁孤寒的
..我今日仲掃佐好多貨, 好多袋既戢利品..咩到有d攰,行完街都夜了,反到來,即刻上網,因為想睇下榮係唔係度,佢無上,只係寫佐編日記,受我影響吧,佢話會係msn度寫下日記woo,嘻!!原來佢今日要去比賽踢波...
餓得就黎暈了,因為出街剩係食佐串魚蛋...依家要出去叉下電先了......
|
| 刊登時間:2007-03-14 06:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 26 日 星期一  |
| ... |
因為電腦中病毒,所以好多天都沒有在Q寫日記了,好多野想寫,因為發生了好多好多事了...有些我都寫了在另一個Blog!
新年,爸反來了, 初二和媽咪反佐鄉下, 我初一就開始病了,唉!病了好幾天...還有初七,我們全家都去了灣仔食海鮮,好難得...爸尋晚又過佐台灣了!
......
......
尋日反工,嘉興話叫我去睇戲,原來想介紹個男仔俾我識,哈哈...一個佢講得幾好的男同事,仲話係佢個fd話想識我,嘻!呢個男仔反工成日都見倒,只係我唔識佢,佢唔識我啫 !其實佢上次己經同我提過,我猛找藉口拒絕,因為有D尷尬,大家成日反工見倒...原來嘉興同男朋友都被佢媽逼到分佐手,四年了,唉!!世事真係好難講!我今日同嘉興解釋,我對另一個男仔有好感,嘻!!真的吧,前排係公司重遇一個舊同學,近來都同佢有傾電話,剛才同佢MSN,佢係一個好中意打波既男仔,都算乖,嘻!以前在皇宮己見過佢,但以前對他真的無乜感覺,只是他的名讓我想起了欣榮...
好眼訓,明天要反早,都係去沖涼訓覺Lu...
共条评论,第页/共页 上一页下一页
| 引用删除1楼
评论时间:2007年2月27日 1时57分 |
|
过年先病甘惨呀?
我过年都系甘过,比你好唔到几多
因为总系一日来回,赶到超辛苦
过年只有一个累字
呵呵,有人介绍男仔比你呀,做咩は人介绍比我既,我唔制哦
嘻嘻```````找个人陪自己就好了~~~``
| 2楼
评论时间:2007年2月27日 15时53分 |
唓,情人節送花俾你戈個呢!!
你想要使乜人介紹呢!排長龍啦,嘻...
咪咁高要求啦.... |
| 忘記是很痛苦的, 從前如是,今天也如是。不過,以前的痛苦是因為記不起,今天的痛苦,卻是怕自己無法忘記。 |
|
引用删除
3楼
评论时间:2007年2月28日 2时1分 |
呵呵~~~~~~`
有D人只可以俾机会距自己提升自己,应承佐距,就唔会有上进心的啦、
所以呢,俾时间距成长下先 | |
|
| 刊登時間:2007-03-14 05:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 74 | »
|