陳晚突然間有人打電話黎
好粗獷既一把男人聲
噗~ 開頭一句就問我去唔去踩單車
我聽到之後呆左8秒起到念佢到底係邊個
ya,最後都係比我一擊秒殺 (一擊估中係大隻仔)
今日呢~
11點起左身 終於有一日早過12點起
去左天寶茶餐廳食『早餐』
食完就搭車去馬鞍山
哇 ! 上次5月2黎... 60$
今次黎,,,15$
囧 爆ar 單車店正奸商
好乞人憎 囧
開頭果時見到 我地學校既人ar =] F.3-F.5既
好叻仔阿我^^ 唔用手扶淨係用腳都可以踩到單車la~ 好型
不過熱到爆 好彩我一開始就除左件衫踩...
蕭同烏龜haa 唔除衫 踩完2種色 so bad..
呢次我地終於成功踩到去大尾督 =] yaya~
原來大尾督就起船灣淡水湖旁邊 我仲去到盡頭添
果邊風景真係唔錯 ....
仲有得租划艇~ wow , so romance .... 可以帶埋女朋友仔黎 sweet sweet 一下
ar..~ 勁攰阿
囧 patpat 肩膀 仲有手臂 都好痛 lo...
原來踩單車.. 唔係淨係腿部運動 - - ...
|