今日係1月6日
開學已經3日
前2日仲係心散散..
今日就開始慢慢適應校園生活~
準備~ 又要博殺一個月到統測 !
早上7點34分
OMG... 點解我設左咁多個 鬧鐘 (6:50 7:10 7:30)
都鬧唔醒我 ?
而且鍾鬧完冇禁 過2min會再鬧一次
我竟然都係冇醒...
早上7點51分
入 電梯遇到維
真係好耐冇見過佢~
大家一齊去搭車~
早上7點55分
oh..好多人..
我地決定分開 排的士and小巴
多層保障....
點知最尾小巴有個人唔比人打尖....
早上8點01分
維走左....
不過我都唔差..
的士都到左...
$20$ less.....
早上8點45分
miss ma 今日病左阿~
但係佢好堅強..
不過上堂佢唔講得野..
不過我feel到 今日比平時靜左好多...
早上10點1分
蕭同我換左張100人仔
我都算好人換返110比佢....
好似話去mk 訂 小豬CD..
唯有今日放學去換返
因為我個銀包都岩岩好冇唒
其他都好大張我唔想唱散佢地 !
早上10點32分
我頂...
我帶錯書啦頂....
周愛蓮成日同人換堂架 !!
中午12點52分
puipui sd 左個 sms黎
佢又病左啦
我既預感真係準 ....
陳晚已經叮左佢好耐 都係冇訓
下午1點35分
開始上數學堂
唉....又教死人三角形
im poor gay...
本來唔識 越講又越悶...
同puipui sd 左2堂野
thx 你幫我解悶 -.-
下午3點17分
再上多2堂就88....
我都係頂唔住 因為心太散
又訓左~ 可能係陳晚我都ok夜訓既關係
所以今日都成日訓...
下午4點45分
終於放學啦...
不過要田徑
今日城門谷整返好啦...
不過我冇命去飲頭啖湯...
因為我已經唔係長短跑..我係跳遠 -v- !
下午5點45分
哇 ! 跳高佢地玩緊pk大賽..
嬴左既人可以獲得 跳高成就 『我最高 !』
晚上7點12分
練完行去荃灣
換返今日蕭同我換既人仔
又見到fanchung 同埋 vivian
真係衰...佢地行得龜咁慢
我都好後悔 又撞破左佢地 -,-
sor...
晚上8點02分
puipui仲未好返
佢最近好擔心一件事
起呢到問問你 ~
唔洗擔心... 你信唔信緣分呢樣野 !?
晚上10點11分
我開始打blog... 快d打完快d打完....
我今日要英作 ~
完
|