今日係1月9日
真係ok開心..
朝早同媽媽去攞成績表
唉~難得阿sir今日book運動場比我地試下""實戰""
book左 9-11 點
但係我見家長10點....
最尾淨係跳左幾次沙池...熱身都未熱 囧
早上8點45分
比阿媽叫醒左
佢陳晚仲叫我一定要叫醒佢...
點知今日由佢叫醒我 =]
早上9點02分
出門口啦...
行到落去商場門口既時候...
頂! 我記返起唔記得攞張通告 !
唉~又拖延左好多好多分鐘
早上9點23分
同阿媽行過去石圍角
比佢一路行一路鬧...
話幾十歲人唔行得山wo...
唯有忍下佢~
早上9點34分
行到去呂明才...
我見到人地練緊啦... T^T傷心
早上9點45分
到左學校..
我都估到架啦..
又要填果d問卷調查
又填左15分鐘...
唉~ 我既跳遠阿...
早上10點01分
到左班房門口啦
排隊~ 排左勁勁勁....勁勁勁....勁勁勁耐囉
唉冇啦冇啦 T^T
早上10點26分
終於到我啦 !
本來係 阿媽話要見班主任
結果係 最尾佢放棄...排到輪到下一個係我先放棄...
去左見老周
哼 ! 咁易就放棄..
早上10點48分
見完啦~
送左阿媽上的士去 Tsuen Wan Station
然後急急腳行去運動場..
唉... 途中見到d人練完啦 唉
早上10點50分
到左啦..
佩儀都已經換埋衫準備走
d人起出邊汁野...
都唔知點好
最尾換好左衫
阿sir 叫左我出去跑下
早上11點03分
原來運動場同學校唔同...
學校根本冇位置比你加速
唔怪得之阿sir 要book個場比我地練 !
早上11點20分
叫左蕭去m記坐..
本來叫埋佩儀
佢唔敢黎~
敢愛唔敢恨 !?
佢地離離合合真係好複雜~
就好似《《心太軟》》入邊既歌詞
每個女人都會被愛情沖婚頭腦 !!
早上11點44分
同蕭行落去荃灣飲野食野
我地傾左好多
恩... 我明解點解我地拍拖會比大人話玩玩下
因為都係出於一時衝動
起呢到 我想同你兩位講阿
經過呢次之後要學識成熟
唔好再咁衝動啦 >_<
中午12點31分
去左買shirt衫
恩~ 星期一 我要留低個好''曱甴''好''曱甴''好''曱甴''既相!
中午12點49分
買完去左搭235
準備去膠俊屋企玩
下午1點22分
到左膠俊屋企..
我已經好累好攰啦..
真係ok擔心 佩儀
下午1點27分
我唔掂喇...
隻鞋好多沙..=[
起膠俊屋企訓覺
一訓就訓到夜晚6點幾
晚上6點33分
hey...唔好當我唔知你地起到搞我 ok !?~
其實由你地一入門口我就已經知你地入左黎...
我真係敏銳 ...嘻嘻 >> [門冇鎖]
晚上7點12分
去左買M記...
準備一陣睇film既時候食
返到去人偷偷地開左膠俊老豆果張酒檯..
oh ys !!!
倒左40ml 左右既 XO..
哇 ! 43% 酒精濃度 !
爽wo...
飲落去真係好正 ^^
下次去膠俊屋企唔洗買啤酒
晚上7點30分
佢地終於博好唒d線...
開波 ! 睇 《《大逃殺》》
故事係講中三E班既同學
被政府選中去參加一個名為 《BR法》既法律
即係由於 現今社會 少年人同成年人互相不信任
又培養出一堆毫無出息既少年
所以政府高層決定
實行一個政策
由一班42個同學放入荒島互相殘殺
活到最後既一個就可以 活著出去
顯露唒人既本性~
片中男女主角互相信任
經歷一次次險境...終於逃出荒島
但係自此遭到通緝
真係ok好睇
膠俊屋企真係好正!!
晚上8點35分
轉左去睇無線 仁濟xxxxxxx夜 !
哈哈 我見到林慧妍啦 !!
一開場一班年輕人表演跳舞
之後一班人上台表演..出場起角落頭 仲要唔夠10秒 xd
晚上8點47分
再睇左好耐都唔見佢影
就轉返去睇 《大逃殺》
關唒燈同埋膠俊屋仁果張神檯...
氣氛都好好 !
晚上11點12分
睇完啦
hea左一陣就返左屋企
今日真係ok開心
美中不足既地方就係 攞成績表果到... >凸<
搞到我跳唔到遠!!
hate !
同埋佩儀同蕭既事 ~
完
|