放學後..回到家.......1點幾..我老豆話佢食左飯..叫我自已出去食..無所謂la..
自已一個出街..行到去商場到..係門口到..佢又出現..好似狗仔隊咁..出街實見到呢隻桂花狗..
見佢食住雪條..個樣好開心..xd..不過可惜ge又係..佢又未換3..曳到震a>v<”..
當然..之後心情勁down..上到餐廳..爆哂位..o shit..唉..算..唔食..
but如果e家即刻返去..我老豆一定知我無食飯..咁為有無無聊聊咁..係街到.....(真係好似個d墜落青年咁)
係街到走黎走到..行行企企..諗住去公園到坐下..出面又熱到乜咁..仲有..如果一個人..
係個公園到..坐係到無野做..講真個句..又真係幾似金魚佬.......我天生就唔鍾意金魚..(真個d)
so..行黎行去..叉唔多時間..就回家la..
教壞
回家有什麼消署方法..?!打機最好不過...什麼心靜自然涼..?廢話..打機才是正確方法..
打機自然涼<==貓貓金句a..下話..還有最後..貓貓提提你................
打機.....拔不是打飛機o..請大家使用正確方法打正確的機..
|