| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 3 日 星期一  |
| 2006-07-03 |
放學後..回到家.......1點幾..我老豆話佢食左飯..叫我自已出去食..無所謂la..自已一個出街..行到去商場到..係門口到..佢又出現..好似狗仔隊咁..出街實見到呢隻桂花狗..
見佢食住雪條..個樣好開心..xd..不過可惜ge又係..佢又未換3..曳到震a>v<”..當然..之後心情勁down..上到餐廳..爆哂位..o shit..唉..算..唔食..but如果e家即刻返去..我老豆一定知我無食飯..咁為有無無聊聊咁..係街到.....(真係好似個d墜落青年咁)係街到走黎走到..行行企企..諗住去公園到坐下..出面又熱到乜咁..仲有..如果一個人.係個公園到..坐係到無野做..講真個句..又真係幾似金魚佬.......我天生就唔鍾意金魚..(真個d)so..行黎行去..叉唔多時間..就回家la..回家有什麼消署方法..?!打機最好不過...什麼心靜自然涼..?廢話..打機才是正確方法..打機自然涼<==貓貓金句a..下話..還有最後..貓貓提提你...........打機.....拔不是打飛機o..請大家使用正確方法打正確的機..
|
| 刊登時間︰2006-07-03 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 151 | »
|