adopt your own virtual pet!
                                           
 

 

ts01800919
暱稱: 〝▃豬兜兜﹍||+
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
看`
北京"
很久很久"
飛天雄..跑雄.."
文章分類
全部 (151)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
*,,!●楚欣`×糖!]°
||[[*旻SkY◆!"+
》﹏TsZ欣 +..!!]]*
》﹏hey希 +..!!]]...
▲`\,,*小 雯 =] !!
婉*]]
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 151
留言總數: 135
今日人氣: 13
累積人氣: 5234
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
          
2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天


1個人行街.. 感動

  今日一起身..唔知發咩神經..本身係知醒..但係竟然趕唔到塔校車..就係因為遲左1分鍾..shit..為有塔

k73..再塔專巴返學校..最好笑就係..塔k73個陣..有個弱智ge人上左車..坐左係我後邊--”..但係唔知佢

做咩q野..無lala又走埋黎坐係我右邊-v-”..佢係弱智到無lala伸條利出黎..又講d唔知咩鬼野..驚到

我..

  係天水塔車返學校..車程竟然用左1個小時..有無可能..-v-?shit..9點先到學校=v=”..遲大到..

  好了好了..上數學堂..又唔知個令仔a sir up乜..一條數都唔識計..諗住叫個fd教我..點q知佢就走去

教條女..都唔理我..火都黎..大佬..你同條女識左幾多日a..咁都唔理我..唉..

  好了好了..放學..諗住走去同個校車a叔講話我要出元朗..今日唔塔佢車..點知佢一見到我就比佢鬧..話我朝早做

咩咁晏..唉..我都唔知點解釋好..當我今日真係發神經..比佢鬧完之後..就走去等塔專巴出元朗la..2架車爆哂

位..上唔到..我頂佢個肺..個天又熱wo..等架有位ge車都等到我死死下..

  出到元朗廣場..走黎走去..正係見到1隻小熊維尼(公仔)..仲要係柒到無人有..元朗廣場無令ge小熊維尼

買..再諗諗下..係bo..飯都未食-0-”..咁就無無聊聊咁行左去朗屏..入左ok..食左小小野..(食野個陣胃

痛)咁就去左足球場到睇下有無熟人la..點知d人就一個都唔識..

  無計la..一個人去左千色到..走黎走去..由地下睇到最上面個1層..終於比我見到個又可愛又令ge小熊維尼..

不過個樣就好似小熊維尼bb..咁我諗佢都會鍾意..咁就買左呢個小熊維尼bb仔la..開心哂..-v-”..收工..

 

  講返今日行街個陣..唔知係咪係條街到行得太快..好似透唔到氣咁..支氣管炎問題..

  仲有..睇睇下小熊維尼..個心臟位好似比人打咁..無神神又會痛..都痴痴地線..

  唉..身體唔好..我諗打小d機會好d..=v=”..kaka..

                                                                            

刊登時間︰2006-08-14 09:01 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]