今日一起身..唔知發咩神經..本身係知醒..但係竟然趕唔到塔校車..就係因為遲左1分鍾..shit..為有塔
k73..再塔專巴返學校..最好笑就係..塔k73個陣..有個弱智ge人上左車..坐左係我後邊--”..但係唔知佢
做咩q野..無lala又走埋黎坐係我右邊-v-”..佢係弱智到無lala伸條利出黎..又講d唔知咩鬼野..驚到
我..
係天水塔車返學校..車程竟然用左1個小時..有無可能..-v-?shit..9點先到學校=v=”..遲大到..
好了好了..上數學堂..又唔知個令仔a sir up乜..一條數都唔識計..諗住叫個fd教我..點q知佢就走去
教條女..都唔理我..火都黎..大佬..你同條女識左幾多日a..咁都唔理我..唉..
好了好了..放學..諗住走去同個校車a叔講話我要出元朗..今日唔塔佢車..點知佢一見到我就比佢鬧..話我朝早做
咩咁晏..唉..我都唔知點解釋好..當我今日真係發神經..比佢鬧完之後..就走去等塔專巴出元朗la..2架車爆哂
位..上唔到..我頂佢個肺..個天又熱wo..等架有位ge車都等到我死死下..
出到元朗廣場..走黎走去..正係見到1隻小熊維尼(公仔)..仲要係柒到無人有..元朗廣場無令ge小熊維尼
買..再諗諗下..係bo..飯都未食-0-”..咁就無無聊聊咁行左去朗屏..入左ok..食左小小野..(食野個陣胃
痛)咁就去左足球場到睇下有無熟人la..點知d人就一個都唔識..
無計la..一個人去左千色到..走黎走去..由地下睇到最上面個1層..終於比我見到個又可愛又令ge小熊維尼..
不過個樣就好似小熊維尼bb..咁我諗佢都會鍾意..咁就買左呢個小熊維尼bb仔la..開心哂..-v-”..收工..
講返今日行街個陣..唔知係咪係條街到行得太快..好似透唔到氣咁..支氣管炎問題..
仲有..睇睇下小熊維尼..個心臟位好似比人打咁..無神神又會痛..都痴痴地線..
唉..身體唔好..我諗打小d機會好d..=v=”..kaka..

|