| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 15 日 星期六  |
| 風,雨.婉. |
哇..好大風..哇..好細雨..呢d係咪叫無天理..唉..
今日本來6點幾知醒..可以返到學..but因為太好風..d風吹埋黎爆舒服..一個字..爽a..!!!
so..又訓返..訓得勁正..不過可惜就係..返學日子唔多..仲有1日..唉..
唔知今日學校又發生咩c呢..又有邊個喊呢..好想知好想知..好想見到呢d咁有趣ge野..
睇返好耐之前ge留言..真係好開心..笑哂出黎..真係講都無人信..我地9月-12月份個陣係咁好朋友..就連我自已都唔信..好奇怪a可..傻傻地..無lala會睇返咁耐ge野..原因..?畢業..9月份到呢家畢業..你唔同左好多..你變左..呢家你打我係唔會留手..ha..可能係你唔好采..入左6c..識到我..如果我早d識你咪好lo..仲有時間.機會比我去同你講對唔住..希望我早日會學識主動..
用左1個鍾去睇呢d留言..睇完之前..我最想講ge就係.婉文..對唔住..條頸巾呢..?你仲未比到我..我好想
要..
http://guestbook.com.tw/g65/gbook.php?applicant=ts04445594
|
| 刊登時間︰2006-07-15 03:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 151 | »
|