今日返到學校..見到我個班門口貼左張紙..咁就走埋去8掛下..==”o shit..我囉獎?!囉左個欖球獎..
琴日a sir話要揀2位同學囉呢個獎..所以仲有1位同學仔..
登登登∼!!!佢就係..豬婉文同學!!(曹婉文)比佢知我叫佢豬婉文..仲唔砍開我九碌..佢就真係唔性豬..
哇卡卡!!!
佢囉欖球獎同埋戲劇獎..幾勁..2個獎..hehe.. 我得1個-v-”..
上第1堂..英文..雞同鴨講-0-”..d同學仲要嘈到飛起..幾勁..識飛..小鳥!?bird..
英文老師比左份禮物我..黑白豬間尺=v=”..佢話我上堂乖wo..點會唔乖..一唔係訓覺..一唔係就望住佢
係到雞叫..發呆..都唔知做咩好..想唔乖都唔得..
小息..比個女仔改我花名..哥斯拉=v=”..哥斯拉識噴火..我識噴水..噴口水..咁我都改返佢花名..
叫...........................靈芝樓..--”
第2堂..數學..無咩好做..佢要走lu..好唔捨得個a sir--”..太令仔><”..嗚..
第2堂..上禮堂..話有表演wo..婉文坐我右邊@o@”..佢今日著左校服返黎..因為佢要上台做戲劇wo..
佢著左校服..個人好似令左-v-”..成熟左好多..
入左禮堂一陣..佢好似唔係咁開心..唔知係咪因為坐我後面個條友係到同我爆粗講野..總之就好似唔係咁開心..
個陣我都唔敢問佢..怕佢會更唔開心..唉∼v∼”.. 
|