...係邊到開始講起好呢...講d咩好呢...
細個個陣我相信童年之前係好開心..童年之後就會成個人都唔同哂..但係個陣仲有一個問題..點樣分童年前..童年後..
個陣細個..唔識諗..仲傻下傻下..呢家我好清楚咁知道我由今日開始..就係童年後..會有好大轉變..唔會再好似小學
咁開心..haha..返左9個鍾中學..就諗左咁多唔開心野..都唔知之後點捱..
中史堂..個老師女人黎..講書講書到我就訓著..都唔明其他人仲可以咁熱情答問題..不過我學到一樣好得意ge..
野..就係..原來秦始王係早過耶穌出生..==”哇卡卡..
我最唔倨就係電腦個2個a伯..分班教wo..車..2個a伯都咁柒..邊個教都無所謂..
英文最無奈..個miss一入門口就開始講英文..真係o哂咀咁望住佢..成堂講左2句中文..cool@v@”
佢問我英文名..我話..bryan..佢話..下..?我再話bryan..佢又話..下..?火都黎..串埋佢聽..
我話b..r..y..a..n..佢就話..b..r..y..a..m?我話..n..佢話..m?忽..我再講..
b..r..y..a..n..佢話..哦..good..name..-v-”..shit..
喔..天日有家政..煮野食--”..我一直都想學@o@”..kaka”
曹婉文好僧個3隻小妖..好似有一個下巴受左傷..有膠布..真係膠..-v-”..曹婉文佢一定好心涼..當然..
佢咁..黑心==”..hehe..上次同佢msn..佢仲話..如果我想死佢可以幫到我..恐嚇=v=”..
訓覺無coco叫醒我..好唔慣..訓得好唔舒服..卡卡..”係伯中唔好訓ge..都係小學好..唉..
好掛住你地喔..小學..同..中學..好大差別..”媽a..==”學校唔同哂..屋企又唔同哂..唔想多講個老豆..
佢同我講ge野我一定記住..好失落..一講起我老豆就把幾火..
|