| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 20 日 星期日  |
| 出奇 |
今日..1點幾比個電話嘈醒..心諗..邊q個咁早打電話..原來係我北京個a婆..佢同我講生日快樂..
哇靠..記憶力仲好過楚欣..笑爆--”.....e..我a婆上年好似唔記得我生日..點解今年記得=-=”..
比佢嘈醒之後..開機打..打到2點幾..同老豆出去食飯..食完飯..佢話要出去見個朋友..so晏晝正係得我
一個人係屋企..好耐都未試過一個人係屋企..開行哂個音樂..打機爆粗唔洗驚!!..哇..上左爆粗天堂=v=”..
夜晚..老豆話唔想煮又唔想食..叫我一個人出街食..好..無問題..一個人食晚飯><”..好可憐..
9點幾..佢自已走去煮野食..小佢--”.....又話唔想食..挑..”
今日我老豆好似有小小問題..佢話叫我..天日早d起身..同佢出去打籃球..再去食早餐= =”..佢打籃球..
等等條腰斷左我無手提call白車--”..
|
| 刊登時間︰2006-08-20 02:17 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 151 | »
|