今日6點鍾..雞泡泡叫我起身..咁我搞好哂d野..再搵埋件好老土ge 3..就出左去等龍軍..因為唔想搶男女主角鏡=v="..
去到天澤seven到..等左20分鍾到..佢終於黎-v-"..之後就同佢研究邊到係天逸..原來..就係對面- -"..去到見到雞泡同朱嫂..
好奇怪..我不嬲唔會遲到..不過唔知做咩次次同雞泡約埋出黎我都會遲..上次就遲左1個鍾..今次就半個鍾- -"..哇卡卡..遲左..為
有塔的的..= ="..的士..返到學校..之不過係早左小小..唉..哂錢- -"..差唔多時間..就上禮堂唱聖詩..我同龍軍都好投入咁去唱..因為
真係幾好聽- -"..校牧你唱得好好..佩服佩服.."唱下又聽下d老師講下d野..之後又唱..又講..又唱..校長出左黎唱歌@@"..幾正..
之後小息..就去換3..好老土..唉.."and又要上禮堂..我地1c坐前排..幾正..歌唱比賽..我地係第3隊出賽..好緊張..
上到台..好多人..全校d人都坐係到聽我地唱歌..你話死唔死- -"..好在王世雄企左係我左邊..幫手唱..信心大増..唉..做主音歌手好大
壓力..= ="..想喊..未上台之前好驚台下d人會話我地唱得唔好- -"..估唔到..一上到台..好多人支持..好多人係到叫..哇..o哂咀..我正
識係到笑-v-"..就唔知仲有d咩可以做..當然d人唔係支持我..係支持我左邊個個王世雄..心諗..如果王世雄唔係到..都咁多叫聲就好..
發夢=v="..唱唱下..見到龍軍d台風好勁..好放膽.."話咁快..就唱哂成首歌..收得工..個心順哂..haha..
班際..小組..個人都唱哂之後..就公佈比賽結果..上面條友話..班際季軍唔係我地之後..灰哂- -"..因為無咩可能會有冠.亞..
但係條友講亞軍個陣..講左句野.."估唔到小小年紀就.."講到呢到..我地就知個獎係我地..爆開心..奇蹟..王世雄淤一聽到..就企左係到
話..男女主音..男女主角上台..本來龍軍見男女主角都出左去..就廢c出去la..咁佢唔出我都唔出..點知都係比人推左出去- -"..
上到台lo獎..好開心好開心..隻眼都唔知望邊好..黑媽媽..咩都望唔到..索性望住前面個鍾..- -"..
個獎應該係王世雄..值得開心..
歌唱比賽完左..就有個小型派對..食下野咁..無聊到爆..食食下就走左出去..去到wc門口..好笑..有個黑社會大佬同我講野..
ha..乜咁睇得起我..14德字..?
|