| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 13 日 星期三  |
| 歌唱比賽 |
今日歌唱比賽..我感冒..好辛苦..唱唔到高音..捱捱捱..捱到放學..比賽lu..上到台..好驚..唱到好細聲..今次真係對唔住王世雄..
唉..
落雨wo今日..第1堂中文口試..第2堂普通口試..第3堂英文口試..第4堂數學..發夢..第5堂視藝筆試..第6堂同發哥係到傾計..
傾咩..?傾黑社會..佢仲問我出黎想做咩..唉..
返到屋企..對住個老豆..真係好失敗..佢真係好失敗..做人做到佢咁..不如死左去..我真係會好開心..老師話..你呢家就想你老豆
死..到時你老豆真係死左..你就會喊得好勁..你地話..老師傻定我傻..我諗好多人都會話我傻..老師講d野係岩..不過如果..個仔對佢真
係淡哂..咁又會點..?喊我一定會..但喊幾多日..?好想知..我更加想知如果我死左咁我d朋友會為我傷心幾多日..?又會唔會喊..?又有
幾多人會開心..?我係你地心目中係一個咩人..?好想知..大個左..會唔會無e家咁煩..?定會仲煩..?家人對我黎講..地位太底..真灰..
|
| 刊登時間︰2006-12-13 07:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 151 | »
|