唉..8點起左身..訓唔到..又透唔到氣..唉..就黎死la我..訓7個鍾..今蕉仲流左小小鼻血..真係好小- -"..小小小..
8點幾..有咩做..?開左機..又唔想玩..坐左係到..呆下呆下..係wo..心口位唔覺痛..琴日痛到死死下..-v-"..記得小學個陣有一日都係
咁..個次就痛得勁lo..差d想早退入院-v-"..個日好得意..一笑就痛..唔笑就唔痛..大力小小透氣又痛..幾苦..唔比笑=0="..
唉..煩煩煩..無野比得上我地4兄弟..媽的..
如我是畫家..我會畫窗口的景色..每次不開心時..都會望著它..那灰灰的天空..沒水的小河流..沒人的石橋..為一可以讓人放鬆的是
翠綠的樹..山..
如我是迪士尼先生..我畫的..都會是你最喜歡的卡通..吃蜜糖的小熊..
如我是蛋糕師傅..那我做出來的朱古力..應全是苦淡..能代表我的心情..?
如我是演員..應是什麼角色..?明了..電車楠吧..廢柴..單戀..暗戀..苦戀..該取得金馬..
如我是林記一位微不足道的角色..那我每次只為你..死..
如我是清潔工人..那我只負責清潔你居住的大廈..
如我是小說家..那每一本小說的主角..都是你..
如我是美容師..我會盡力地盡現出你的美貌..希望你以美貌尋到幸福..
如我是髮型師..那你的髮型..將必是最特出..最特別..最漂亮..最佩合你的..
如我是室內設計師..我會設計出你最喜愛的顏色..吃蜜糖的小熊..很多你好友的相片..1c的相片..
如我是歌手..那每一首歌..都會唱出我心聲..
如我是作詞人..那每一首歌..都存在我的意..想對你說的話..
如我是廚師..你會有永遠吃不完的食物..像我的愛..
如我是古代皇帝..那我不是一位好的王..我只會顧著你..喜與悲..
如我只是你小部份..那我會十分之開心..快樂..因你作出正確決定..
如我從沒有對你說這3個中文字..現在..那..對不起..對不起比我愛你還重要..
|