今日10點幾先起身..琴日因好赲..so11點訓左..但係今日都係咁晏起身..唉-v-"..因為天氣問題..?一起身覺得勁凍..凍到我lo
左件大3出黎..著左都覺凍..無計..咁就係到打機..12點..老豆起左身..咩都無講..onon99咁咬住支煙..入左次所..個時都無咩野..
日日都咁..過左陣..出左黎..第1句就鬧我.......我無講野..
老豆:[洗唔洗著咁大件3a?]
我:[...]
老豆:〔下?]
我:[...]
老豆:[唉..]
之前佢就出左去買飯盒..佢走左之後..幾乎想喊-v-"..佢條仆街..我著乜撚野關佢撚事..?正仆街..
買完飯盒..返到黎我開埋門比條仆街入黎..第1句..[除左佢la..洗唔洗a..]
屌你老味..火撚到我..我都唔撚柒理佢..仲要係到吠..唉..拿拿林..食埋個飯盒..就出左去朗屏打波..
塔車..次次塔車我都鍾意訓覺..因為訓訓下..就會到..今次塔車..我訓訓下..先知有個a婆坐左係我右邊..仲要撞我..撞撞下咁..
都唔知係咪無心..係咁撞埋黎=0="..到朗屏lu..入到球場..d風吹到我..跳跳下..望2望..都有d係自已人..但係桂旻梓欣婉文都未
到..但係就見到清兒..佢係到跟隊-v-"..清兒個邊場有3個小朋友係到打..哇..d技術幾勁..轉身..下手..o哂咀..好係好睇..不過射極都唔
入..真係你老鼠..我都係到跟隊ga大佬..要跟到幾時-v-?!打左陣..仲係未入過波..之前有條友仔..無lala好似希哥上身咁..係咁入係咁
入.......到我打lu..同傻仔健豪1on1..條木咀..一開波..-6射入..next..頂佢..打1分=v="..幾無奈..又過左陣..3打3..正..
傻豪..我..清..1隊..黑仔..2個無名小卒..第2隊..比我地第1隊大抄..哇哈哈..!!打打下..桂旻同梓欣都黎埋..咁就一齊玩數字球..
我係2號..-v-"..hehe..我幸運數字..有原因..關魚佩雯-v-"..玩玩下..清同傻豪開始鬧交..-0-"..d人開始覺好無聊..就唔玩la..
d男仔就唔知走哂去邊..正係得d女仔係哂到..咁我就一個人仔係到打波la..估都估唔到..d女仔叫我鬥波..有種..好..佩服..3打2..
猜隊..桂..清..肥妹仔..打我同梓欣..d女仔唔怕無得玩..?比我玩哂..?咁得意-0-"..咪同d女仔玩下野咁..扮下小丑..大家笑下咁..之後
有人跟隊..就認真..打到差唔多..彭彭..浪..寬黎..同佢地打先正-0-"..haha..不過最好玩..都係6點幾個場..同屎哥..柏林..大老世
打..3位高手-v-"..正到爆..屎哥我個間學校..中5..柏林好似話20幾歲..大老闆..佢返咩工話- -?kaka.."晏..塔車走人..返到屋企..7點
3..第1句..咁晏返..真係屌佢老味..唉..都係無理佢..洗臉..上牀訓覺..佢就去左煮飯..煮好..就出黎食..唔係講笑..我已經幾年未認認真
真咁睇過電視機..今日我開左黎睇..d節目無聊到爆..食完飯..開機打..msn嘉欣add我..話睇花木蘭..咁咪開住一齊睇..一邊睇..一邊
msn..佢仲話..我係個隻傻龍..姐係個隻火龍bb..隻野真係好好笑..好得意..迪士尼..唔錯..睇哂花木蘭都就黎11點到..仲係同佢
msn..直到1點幾..
唉..婉文今日無黎..可惜..今日佢有黎..咪可以同佢打波..ha..
|