今日起身仲係唔舒服..頭痛..把聲仲係沙..諗過下唔返小學..不過最後都係返左..返之前開左機..上到梓欣個日記板..係到串我
wo..都幾好笑..返到學校門口就比嘉欣佢係後面嚇一嚇..之後就同佢上去籃球場..一黎到.......都唔記得有邊個係到..正係記得桂
旻.梓欣.杜杜.梓偉..咁就開始打波..勁唔想講野個陣..打打下..唔知邊個話玩1on1..好笑..好..杜杜同梓偉打先..我就係到等..梓偉比
杜杜屈機輸鬼左..咁我同杜杜玩..好似係5比4..唔係好記得..之後咪再同梓偉玩..佢又比人屈機..唉..如果佢高小小可能仲有得同我
打..不過..好多野都係現實無可能超乎想像..好似係5比3..............掛...本身都唔舒服..再講..籃球場咁大風..我就一邊打一邊食風..
勁辛苦..咁就去左下面買野飲..個死人楚欣又係咁叫我請佢食野..又唔講要幾錢..咁唔想多講野..咪無理佢..之後佢再煩多幾煩..就叫
我比3$佢..咁我咪比lo..(見係佢)..比左錢之後..發生左d咩事我都唔係好記得..去左邊..做左d咩..講左d咩..都唔記得..唉..
正係知..我同浪.寬去左網吧..個到d機勁卜街..on9到爆..我就好似坐左係到1個鍾咁..d人又on9..浪係到玩勁舞..咁寬又想玩la..
寬新手..唔識玩..咁無lala唔知邊到有條友仔走出黎..肥肥地..個樣勁on9..佢同寬講..你新手黎ga..?咁又唔知講左d咩野..佢就開始
用寬部機黎玩..我見住佢玩左幾次之後..我都唔q出聲忍住佢先..但點知佢想玩埋我部機..佢見我放哂手唔玩..就話..你做咩唔禁..
之後仲伸埋隻手埋黎..咁我就把幾火..同佢講..你左撚住我我點撚禁..佢講左對唔住之後就走左..唉..都唔明寬點可以忍..如果唔係
我唔舒服我一定屌佢老母含家產..會正係講句粗口仔就算..?對住呢d卜街仔就火滾......玩左1個鍾就走人..悶到死..廢機..
返返東莞到打波..打打下無lala唔鬼見左寬同浪..都唔知個2條友仔去左邊..咁無計..咪自已1個人係到打波..風大得仔..頂唔住..
真係好鬼死辛苦..落左去雨天操場到睇d學生仔玩舞龍..屎到爆..都唔知d小學生iq幾多..on9到你..睇睇下d低b仔係到玩..無lala
有野係我左邊飛埋黎..估都唔估到..係吳金成..佢竟然返左黎..出奇出奇..飛埋黎我到個樣野..係佢個書包..正到我勁痛..
我同佢講..你老味..唔痛..?我都唔想咁耐無見一開口就咁同佢講野..不過佢真係太賤..如果佢唔係咁..我都會仲好開心..喂∼乜咁好
返左黎..?我想咁..又如果我唔係唔舒服..又可能唔會咁..不過..佢抵死..佢黎左..咪一齊望住d低b仔..陳汝勝老師見到我地.就走埋黎..
話..喂..等埋我去食飯la..1點半..咁我就話..好..等埋你..之後就同金佢上去打住波黎等佢..我同佢一路打波一路傾計..好開心..
佢講下佢學校個d野..我又講下我d野..得閒傾下計..好比打機千倍..打到差唔多就落去..咁岩陳sir又岩岩好走得..點知..金佢又話唔
去..個死仔..成日都係咁..唉..係校門見到寬同浪..陳sir就諗住叫埋佢地去飲茶la..浪一聽到話係去飲茶..就話唔去..點一知再講2講..
原來陳sir請..就即刻話去..金個死仔都話去..但點一知..行行下唔見左人..唉..1個2個都係死仔黎..去到酒樓個到..坐左陣..我就問
陳sir..羅生呢..?今日唔見佢..佢無返..?陳sir話..車..一早走左la..佢岩岩講完句..我就見到羅生同個校工走埋黎..哇..原來佢地一早
就係到..仲食哂可以走得人..先走埋黎..校工就走先..羅生就坐埋黎一齊傾計..大家5個人..都係講d好有道理ge野..明白左唔小野..
係呢到唔想多講..傾左好耐之後..浪同佢都話要走先..咁我咪同佢地一齊走..我地無比錢..本來我想比陳sir20$..不過唔想大家搞
到好似唔知點咁..so都係無比..如果要我比..我都唔介意..我正係知..我無比好似良心過e唔去咁..唉..
出左酒樓之後..本來個2條友話去教會..點知又話無野玩..又唔去..咁跟住咪去左孖場到打波..孖場門口到..桂旻梓欣婉文坐係到唔知
做咩雖然我見到佢地..但係走近左之後..我就唔會再望住佢地..我會扮到乜都見唔到..好開心咁係到笑..講野..都唔想係呢到多講..
梓欣係msn吹我打快d..唉..-0-"..入到去..又發生咩事..?唔記得哂..正係知我係到打波..打打下就見到希..劉寧..傻成..成..都黎埋..
又唔知做咩野..我同希1on1..ha..佢又勁左..5比1..a成同佢打..都係5比1..無野好講..佩服佩服..9連冠..最後..輸左比個金毛大人..
時間過得真係好快好快..咁又1個鍾..咁又1日..咁又1年..咁又14年..無聊..
見到桂婉梓3個係到汁野..仲以為佢地要走..原來唔係..去左隔離場到打波..過左陣..聽到隔離場有女仔尖叫..正係見到佢地3個跑走
左..唉..不過咁仲好..專心打波..6點幾..同寧豬個班玩射罸球..輸左要做掌上壓..我做左..40-50幾下到..
玩玩下..a琪..定邦..成朗都黎埋..仲有..孖場大佬..龍少..大家都淆佢..無錯..大家都識佢..但係就無人敢走埋去..大家係朋友喔..
都咁..之後..我地成班友仔係到玩數字球..寧豬就真係做左隻豬..係到訓覺..玩到9點..大家都玩到好q赲..我就去買野食..
返到黎..見到個個坐左係孖場中間個圈到..好型..咁我咪又坐係到食野..好晏lu..希話要走..成就借左部單車比佢返去馮家圍..
係個到坐左9點4..就去ok食野..佢地係到賭錢..賭2$..無聊到死..我仲係唔舒服..又勁胃痛..咪走先..去到k73個到..得我一個人係到
等車..但我上個架車竟然係無位..都唔係迫..計埋我..得2個人係企係到..個陣我係超赲..我企車頭..真係頂唔住..放個波係扶手到..
再爬係個波到..企住咁訓..我feel到..好多人係到望住我..我不嬲係自卑..最僧人望住我..但今次我唔介意..因為真係好赲..返到黎..
見到我老豆先開始煮野食..都唔明..我唔係到姐..佢就可以唔食..?掛住打機..收得皮la佢..都唔係咁想理佢..就走左去沖涼..放鬆左
好多..之後就開機..估唔到..一開msn佩雯就add我..第1個..真開心..一直都覺得對佢唔住..佢add我同我講..做咩返小學唔叫佢..
我話..我諗..你都係唔得閒..好一個大話..ha..
唉..好頭痛..好眼訓..呢遍日記..用左我1個半鍾..不過..其實我仲有野想打..都係算..

|