開始唔係咁鍾意我班主任..點解..?無解..如果真係清楚我份人..就會知道我僧一個人係無理由..so我咪話我係on9..ka.."
講d開心野..不過一日有幾多野真係開心-0-?!都係講婉文姐..hehe.."
前幾日..婉文請我呢個楠小朋友食糖..橙色ge..好開心..今日..佢又同我講野lu..我無無聊聊企係樓梯到..佢走上黎..見到我就同我講
野..佢問我返唔返東莞..我更係話返..之後最後一個小息佢又同我講野lu..好開心好開心..kaka"..我好似傻仔..真係好似d小朋友..
可以同佢講野就好滿足..
day one..上p.e..我環校跑接力..a sir話姐係300米..心諗..300米..好長下..咁仲諗住慢慢跑..慢慢跑..隊12個人接力..我係第
1個..1開波..見到有條友爆哂力..係咁衝..心諗..你條on9仔..跑跑下一定無氣..傻仔黎..咁我就仲係慢慢跑..慢慢跑..- -"..同埋個2個
人好似龜速咁跑..跑跑下..發覺..唔對路..好似就黎到終點..=v="!!!!!o哂咀..個陣一知道卜街..就開始爆力..哇頂..一爆力對鞋好似就
黎甩咁..唉..追唔到..仲相差好遠..返到去..見到d隊友..真係魚到爆..個時幾想喊..結果..a sir不知幾欣賞佢..仲同佢傾計..
而我..真係想爆粗.........p.e完左..去換3..著鞋個陣..我feel到個腳骨好似唔知點咁..總之就十分痛..唉..星期6仲要去打波..
都唔知點好>V<"..不過無所謂..去到正係睇女都得..kaka"..
|