做人做得真係好鬼死辛苦-v-”..唉..(唉)呢個中文字我都唔知講過幾多次..唉--”..唉多d..會開心
d..?唉..
點辛苦我都唔識講..正係發覺自已真係有點兒on9..脾氣唔好..唉..好似好多人都係到逼緊我咁..
讀書又唔係好..個人又kaikai地咁..身體又唔係真係點..你話我可以做得d咩野..咩都唔識..人又on9..
柒到我都唔識講..又鍾意爆粗..鍾意同人鬧交..正係得個惡..得個火..有撚用咩..唉..
好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心好唔開心..唉..忽然覺得唔會再接受任何人關心..忽然覺得我對人太好..
我就黎打我個班d人..真係好火..全班都咁僧佢咁仔..忍到佢個個我就真係佩服..
成日同自已講..你要做好d..你要做好d..仲未夠好?要忍..要忍..我忍你老母咩..
好似係到獻世咁..唉..救命a..如果真係有神..你快d帶我返去..
我朋友個生日願望係想快d死..唔..gd..生日願望:撞車..
唉..開始傻傻地..真係就黎傻..又要日日對住咁ge老豆..仲要係一個咁仆街ge老豆..真係頂佢唔住..
個頭就黎爆..訓又訓唔到..日日就死頂..唉..真係就黎傻ga我!!!!!!!仆街..唉..煩撚死..
ha..諗諗下..無lala一個傻佬係到喊..我都話..on9到無人有..呢家先知咩叫煩..咩叫開心..開心個陣唔知..呢家咪正係覺得係回憶..
|