今日..好黑仔..
一大朝早唔知比邊個打電話黎嘈醒左..(唔記得)=-=”..老豆整早餐比我食..食左之後打機..打機叉唔多..
燕媽打電話黎..佢話岩岩起身..同我返小學wo..咁好la..過左陣..佢又打電話黎話唔去..-v-”..”
10點半囉住個波走人..硬係好似仲有d野未囉..算..
塔k73返到小學..第1個同我講野個個係欣欣..好可愛個位呢..係唔認佢係布子個個kai子..(講黎講去姐係楚
欣)._."..佢問我做咩唔上去打波wo..係咩..上面有人咩..見唔到bo--”..,上到去..一堆人係到..係無我個d
老死..自已霸一個場..打左陣..第1個老死..亮兄..”我問佢..仲有個2條木咀呢..a亮兄好似話佢地係到扮
令..and頂..又過左陣個2條木咀黎埋..寬浪..再過左陣..o∼ya..令女a!!!寬浪亮話a計旻識著3..
令左好多wo..係咩..?唔覺lo..計計佢不嬲咁令令..呵呵..最口花都係我--”..
見到桂旻之後..好忍唔住咁爆粗..頂..又唔記得帶份生日禮物..
麥皓楠a麥皓楠..你下話有老人癡呆..?!
離開小學..諗住去孖場..點知見到鍾愛康..見到佢著住校服..真係開心到口都合唔埋-0-”..哇卡..咁見到
佢..就同佢買飯..之後先孖場打波..................................
打打打..打到好晏..唔知幾多點..馬仔同廖健豪係到打架..咁我走埋去叫佢地唔好打..點知有個令仔走埋我到..
推住我咁話..你做咩撚野..你邊撚到....真係火都黎..我屌返住佢咁話..馬仔個到..點撚樣a?幾乎有小小
想打柒佢..我高佢2個頭..比佢咁撚樣串我..仲撚有面..講起都把幾火.....之後馬仔同佢打完..就走左..
我仲諗住佢吹雞la..咁都唔關我事..再講..本身我地係到鬥波..咁見無野..就繼續la..點知過左好耐都唔
見馬仔佢返黎..我再問下我d fd..喔..本來馬仔就跟14..呢家去左大圈..唔怪之得無哂火..柒哂咁..ha
佢都有今日-∼-”..講真我都唔係幾想幫佢..繼續打波..打打下..桂旻.婉文.梓欣.清兒..4大靚女到哂..
仲好似個場係佢地咁..係到射波..我仲好記得第1球係桂旻射..卡卡..呢d野又記得..=-=?!
好好好..一齊鬥lo..咁岩有2個小朋友黎左..咁我就同彭彭猜..頂佢..猜3次輸3次..婉文.梓欣.清兒都係佢手
上..好..我同桂旻呢個索女..再+2個位小小小小小小朋友..(真係無得再小-.-")......都估唔到..桂旻
打波係咁勁..咁狼死!!!深深佩服.佩服..反而..個2位小朋友..除左犯規係再唔識第2d野!!!係咁走步走步..
小佢奶媽..仲要2個都係咁..都唔知笑定喊好..不過..可以同婉文桂旻梓欣鬥波..都係今日最開心..ka”
打左陣..d女仔話去買野飲..叫我幫佢地睇住d野wo..好..無問題..d女仔一走..就有好多人走埋黎打波..
都唔知佢地返到黎會唔會唔開心-0-”..唉..咁無計..打走佢地咩..咁又同佢地鬥波la..打得幾辛苦..仲打打
下..整親隻手..痛到我傻..痛痛痛痛痛痛痛痛痛..個日就打唔到波lu..咁就係到睇人地打波la..咁廖健豪無聊話
不如去鬼屋..好..我無所謂..豪寬浪亮.仲有個肥仔..就去鬼屋..去到鬼屋..見到鬼屋右邊有班大圈仔..咁無理
到佢地..諗住我地唔理佢..佢地都唔會理我地..點一知..有條仆街仔lo水管黎射我地..射到我濕哂咁仔..無計..
都諗住吹雞..最後都係無吹到..唉..
6點幾..要走人lu..去塔k73 la..過條馬路仔..差d比架貨車向後撞到..真係..好87我..比個c機屌到
傻..ka..
隻手..真係好痛..
|