今日返學見到梓欣..e為認錯人..睇真d..係佢wo..見佢好似望住我..又好似唔係..咁費c晨早留留嚇親
人..就無理佢..其實..我唔敢開口講早晨姐--”..
放學同中2d人打波..哇..呢間中學d人打波真係屎..垃圾..
8點同個fd出左去天恆打波..見無位..咁就同埋d人鬥波la..2打2..我同我個朋友打對頭..我就同個唔識g
e人一t..大家打打下都幾開心..唔錯..好似大家都係朋友咁-v-”..打打下..哇..正..有好多女仔走左埋
黎..個陣都好奇怪..6.7個女仔到..有個大家姐就大叫..跟隊!!我地4個男仔..o哂咀--”..d女仔話3打
3..心諗..乜呢家d女仔咁不知量力..咁就好la..一齊玩la..點知..一開波..2比0..喔靠..
我地幾個男仔唔係輸技術..係輸怕羞..因為有個女仔真係令得仔=0=”..無個敢走埋去..比佢地係咁屈..
打左陣..有個男仔仲比個女仔好唔小心咁..打到流鼻血..佢d朋友仲係到幫佢影相--”..笑到我..
就咁..因為有個流鼻血唔打得..同埋第2d男仔又淆..so..男仔輸左..入左0球..無面..
不過..同女仔打波真係幾正--”..
|