今日返學..又見唔到婉文..唉..又無返學..?shit.."無無聊聊又過一日..真開心..又星期6..又可以唔返學..本來天日話要返去
練習朗誦..不過我諗我都係唔會去..婉文唔舒服..我諗佢都返唔到..kaka"..
打鍾放學..正..本來可以走得人..但係唔想咁快返去..咁咪係到同d小朋友係到打波..廢到死..唉..又無高大個d同我玩..希a希..
如果你係到..咁咪好..有對手..............打打下波..女子排球隊走左黎踩場..咁好la..走去第2到打..過左陣..足球隊又黎..唉..9到無得
打..咁等埋個fd就塔車走人..係車到勁好笑..+埋我4個fd係後面坐..前面就有2個女仔..有一個勁似梓欣..真係好似好似..
仲要係好令..似得黎又令.........我朋友上左去問個2個女仔lo紙巾..點知個女仔就好唔要面咁講野..
男仔: 喂..有無紙巾..?
唔似梓欣仲要好柒個位女仔: m巾就有..要唔要..?
男仔: 係唔係..?無所謂..囉黎~~
女仔: (無野聲出)
笑到我地幾個傻..未見過d女仔會諗埋呢d野咁勁..我都未諗到..ha-0-"..佩服佩服..咸濕女..好在唔係似梓欣個個姐..唔係就真係
影衰梓欣..唉..有小小掛住梓欣同埋開始覺得佢好令女>v<”..哇卡卡..
之後我同希個朋友好無聊咁塔車返屋企..有校車唔塔..on9咁自已塔車返去..2個都傻傻地..2個係架車到係咁爆粗..d人係咁望住
我地-v-"..
|