琴日一點訓..今日9點幾..毛病又發作..起左身..搞左半個鍾先無咁辛苦..諗住唔出去..咁咪開機打..開左機
又唔想玩..呆呆下呆到10點幾..諗諗下都係返小學..係朗屏一落車..就見到婉文.桂旻..梓欣..望2望..又走
左..佢地唔知去左邊..我就返學校打波..今日好熱鬧..拍賣會..劉家燕都黎左..佢著3著到好咩..全黑..短
裙..無野做..咪係到同佢傾計..傾傾下個陳彩華都走左埋黎..講講下先知..劉家燕今日生日..佢唔講我都唔知..
咁我就係d拍賣會到買左2個波仔..送比佢..好無聊..送完比佢之後..就去籃球場..去到籃球場門口..見到馬仔同
豪..屌佢老味..咬住條煙仔咁走埋黎..同我講無火..笑撚死..無理佢地..入去打波..差左好撚柒多..唔夠
訓..?好在希今日無黎..真係無面見佢..打打下波..d人話去踢波..咁好la..唔想打波..咁去踢波la..
都唔撚知做咩q野..次次踢波都唔撚會有好野發生..次次都咁仆街..唉..唔撚想講..
火得仔..3點幾塔車走人..唔撚想對住d人..頭撚痛..
心口位好痛..舊病復發..唉..
1點幾..唔想訓..唉..真係..好唔開心..
一個陌生人的安慰也有溫暖..可是最親的爸爸和我只有仇恨..
|