今日起身..好眼訓..坐係梳化到食早餐..無聊之際中..發現我6年級畢業相薄..打開黎睇..有1頁係爛左..好清楚記得..係婉文整
爛..佢為左唔想我本相薄有佢個樣..so..就整爛佢..ha..6c個個人都係本薄到..就係無曹婉文個樣..但就見到個身..一邊睇..一邊食
早餐..呢個過程..用左10min左右..遲左出門..今日都唔係好凍..我唔鍾意呢d天氣..一時凍..一時熱..好易病..今日英文有個比賽..
係上英文堂進行..呢個比賽..得1c同1d..點解會咁..?如果講心理..我大約估到..可能錯la..唔好理..我正係知我地lo第1..好眼
訓..第4堂..好辛苦..太眼訓..隻眼好痛好痛..仲要係上maths..好比心機..不過都係無用..上完第4堂..好精神..心理問題..?
1c同1d ge班際足球比賽..1d個d勁人話唔出賽..win硬..諗住可以好放鬆咁去玩比賽..可惜..1c輕敵..3比1..我地都唔滿意
呢個數位..不過都係win..我都無去到比賽..好多人都走埋黎問我..e..麥皓楠..你做咩唔出去踢..?我只會同個個人講..唔好意思..我
唔識踢波..我正係識做守門..咁又得意..你又唔出去做守門..我又會答..唔好意思..我唔想比人笑.........好多人都怪我淆..?唔想比人
笑..係我錯..?尾2個堂視藝..我地4個高大坐埋一齊..係到傾計..龍軍話..最重要個係守門..1c無人識得守..呢個係好大問題..我地都
好同意..我知道佢地都怪我唔出黎..我都唔想..so..我有個主意..星期6..約個地點..一齊去踢波..我做守..如果大家話我ok..咁我就
做..咁我覺得會公平d..起馬大家唔會僧我..話我淆..
最後1堂..講思維..真係好悶..赲得仔..訓左..老師唔理我..我都好快咁..訓著左..話咁快就放學..我本來夠時間塔校車走人..但係..
我唔想咁快返屋企對住我個個老豆..所以我留返係學校..留返係1c班..我諗住係到訓覺..但係老師叫我幫手做 開心課室 ..無計..
佢都係我尊敬ge老師之一..唔可以唔幫咁話..上上落落..掛d花同心係燈個到..花同心..?花心..?失足..差d跌落黎..好在..無事..
做到5點1..因為第2班校車就黎走..so老師叫我地快d走..如果老師唔叫我走..我諗我都會繼續幫手..就咁走左去..要老師係到做..
好似唔係咁好..不過無計..再遲小小返去..又會比老豆問黎問去..真係唔想同佢講野..上到車..經過學校大門..見到雞泡係到練排球..
先醒起..佢地今日有排球..咁婉文去左邊..?走左..?好想知邊個係劉佩雯..署期班同佢一班..但係都未睇清楚佢咩樣..唔講佢..
返到屋企..老豆係到煮野..見到佢個樣都唔倨佢..好黑我僧..永遠記得佢點對我..
|