5點幾起身..唉..有病..無lala自已起左身..之後去食早餐..再開機..諗住玩陣..點知..我玩開個2隻game都有問題..玩唔到..
想訓返..但諗諗下..都係唔好..上下網..做咩都好..返到學校先訓..無無聊聊係到上網..不知不覺..又到6點塔9..電話響..係我a嫲..
佢打黎叫我起身返學..每日都咁..佢都好早呢..
[喂..?a嫲..?早晨呀..]
[喂..?呀b?咁快聽電話..咁早就起左身la..?]
[係a..]
[好啦..比心機讀書la..]
[嗯..知la..]
[ 88]
[88]
收左線..先去著校服..唉..一換3就諗起個隻死人雞泡..屈我係大話精..嗚哇嗚..
塔3出去等校車..落到去..凍到我傻..琴日同今日有幾大分別..?!
等到架車黎..一上車..暖哂..
入到學校之後..同偉哥一齊..唔知做咩..次次我都覺得..我同佢好似大佬..ha..好傻..
食飯..今日同b班d人係下面食..本來4個人係到食..食食下..d人唔等我..得返我一個..唉..無良心..?1個人食飯..
王老師今日無返..去左開會..班上..有人開心..有人唔開心..開心個d..係成日比佢鬧..比佢玩個d人..唔開心..就係我..食完飯..
休息完..開始閱讀時間..得鄭老師1個係到..好唔慣..個班房好空虛..讀唔到書..唉..
科學堂..性科學..老師金句..我有你有..人有我有-v-"..成班淫里..幾留心聽書..個個幾鬼死精神..企哂係到..佩服- -"..
放左學..同d F.3打波..個個都幾勁下..打打下..見到婉文..本身我都見唔到..不過我見到佢個朋友好似係到指黎指去咁- -"..
同埋我又認得婉個書包..10秒都唔知有無..佢走左..
|