今日剪頭髮加髮泥再加鹽水=3xx..可憐`-0-''
次次剪完頭髮見到d人都又叫我剪頭髮xd
都唔知好嬲定好笑..明明剪左好多的說`哈哈
同架白s2k影相`放上網,順便影埋架blue s2k`-0-
之後玩facebook`化身lemon tea`玩玩下訓著左:o)
今日放學同k落聯合虛食m記`之後去公司睇架s2000整成點..`
大復活`大改造..`
套全碳wide body 終於裝左落去喇..`實在太靚仔喇..`
全車拆空,得番個車架=.=''
周圍都係s2000 d零件...囧`
但係個wide body 泵把d位唔岩/__\
又重新整過`so sad`