_JusT a puppet On a loNely''
ts02734574
暱稱: 呀焌''
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2009-11-13
2009-11-09
2009-10-22
2009-10-10
2009-10-07
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 39
今日人氣: 0
累積人氣: 2671
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


中秋. 分類: 未分類

雖然今日係中秋節..`

但係都係悶悶不樂..`唔太開心..`發覺好多問題都係自己引起..`

真係1諗起d煩事就真係唔想做人...`

團圓成屋人bbq`d人放左成幾箱煙花..`

全日加埋過百過孔明燈..`成個天都係..好有過節味道..`

但點解我問親個妹我叫咩名果陣佢都唔記得,教完佢過左5min又唔記得架呢- -..

3歲教到4歲幾都未記得我叫咩名..`真囧..

見到呀滔(堂弟)o晒咀..`終於轉左個小朋友髮型喇-.-;;

成班今年好似大個晒咁..`

佢重要同時同15個女仔send sms-.-'' 真係多狂花浪蝶~_~''

話說佢收到個叫佢send俾愛既人同d fd`之後d女仔係咁問佢愛唔愛佢..`囧到喊..`

原來讀國際學校 d人係咁屈機` 重同佢1齊同人講車經`成功ko左條友,技窮晒:o)

澄爺(表哥)就18歲啦`生生性性`醒醒目目喇~_~''

考完牌咪俾架架2手corola俾你咪算囉xd`..BMW?!剪架BMX俾你都唔錯呀~~

跑車渣死你呀:o)

之後悶悶地佢無啦啦開左d呀叔借左支結他番黎玩`幾好feel..`我都係決定學結他吧`

個個人都話我廋左`宜家1日食得果1餐飽飯..`唔廋有鬼啦:o)

 

發覺自己慢慢變到好靜`搵唔到岩傾緊人`

變到連慢慢講野都陰聲細氣左`存在感減低左..與很多人疏離左好多..

投契既人很多時候都不在身邊`平日亦毫不聯絡`只有每星期`每個月的1/7`....

某程度上`我不屬於任何地方`圈子`.

雖則如此`但我不需有人明白我`

可能平日`學校等等身邊既人d層次實在太過高`實在溝通唔到`

但我仍能繼續孤身走我路.`屬於我的1天總會來臨的..`



2009 年 9 月 30 日  星期三   晴天


2009-09-30 分類: 未分類

今日頭條太強喇..`

補習天王係毛毛細雨既1個晚上

渣住架977 gt3 rs 撞車`

1望佢撞成咁就知佢拎去劈`成碼舊幾掟彎`.

後置後驅=難渣

再+落雨`.

唔撞就奇啦..當正自己冼拿=___=''

揸德國名車有埋roll cage都可以撼到A柱都彎晒`車頂粒晒`total lost.

閒所未聞`見所未見`真係唔識死..`

本身cayman同boxster既crash test 都係緊緊acceptable,

而gt3 rs 係冇test 過可能因為太貴波子唔捨得, 點知而家有真人試左一次..-[]-''

好心落雨就唔好去飛啦-[]-`真係有錢冇命洗..`

諗諗下有段對白都要改改...

子: 我要買波子!
父: 我買架GT-R俾你啦...
子: 我要買波子!
父: 加隻撈呀...
子: 我要買波子!
父: 但係你尋晚差d死喎...
子: 我尋晚如果渣波子,我駛炒?!
父: 你尋晚渣波子的話,你死左啦!

子: 我要買波子!

 

殺人兇器~_~''