雖然今日係中秋節..`
但係都係悶悶不樂..`唔太開心..`發覺好多問題都係自己引起..`
真係1諗起d煩事就真係唔想做人...`
團圓成屋人bbq`d人放左成幾箱煙花..`
全日加埋過百過孔明燈..`成個天都係..好有過節味道..`
但點解我問親個妹我叫咩名果陣佢都唔記得,教完佢過左5min又唔記得架呢- -..
3歲教到4歲幾都未記得我叫咩名..`真囧..
見到呀滔(堂弟)o晒咀..`終於轉左個小朋友髮型喇-.-;;
成班今年好似大個晒咁..`
佢重要同時同15個女仔send sms-.-'' 真係多狂花浪蝶~_~''
話說佢收到個叫佢send俾愛既人同d fd`之後d女仔係咁問佢愛唔愛佢..`囧到喊..`
原來讀國際學校 d人係咁屈機` 重同佢1齊同人講車經`成功ko左條友,技窮晒:o)
澄爺(表哥)就18歲啦`生生性性`醒醒目目喇~_~''
考完牌咪俾架架2手corola俾你咪算囉xd`..BMW?!剪架BMX俾你都唔錯呀~~
跑車渣死你呀:o)
之後悶悶地佢無啦啦開左d呀叔借左支結他番黎玩`幾好feel..`我都係決定學結他吧`
個個人都話我廋左`宜家1日食得果1餐飽飯..`唔廋有鬼啦:o)
發覺自己慢慢變到好靜`搵唔到岩傾緊人`
變到連慢慢講野都陰聲細氣左`存在感減低左..與很多人疏離左好多..
投契既人很多時候都不在身邊`平日亦毫不聯絡`只有每星期`每個月的1/7`....
某程度上`我不屬於任何地方`圈子`.
雖則如此`但我不需有人明白我`
可能平日`學校等等身邊既人d層次實在太過高`實在溝通唔到`
但我仍能繼續孤身走我路.`屬於我的1天總會來臨的..`
|