_JusT a puppet On a loNely''
ts02734574
暱稱: 呀焌''
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2009-11-13
2009-11-09
2009-10-22
2009-10-10
2009-10-07
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 39
今日人氣: 2
累積人氣: 2673
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 15 日  星期六   晴天


2009-08-15 分類: 未分類

今日出左去睇車-_-''

EVO.7代入手- -''

起步真係痴背隻..坐火箭咁..果然係街霸..囧`

入面聽落D飛機聲都幾正-3-''

不過出面睇個樣冇咁惡`唔夠嘈~_~''

見到部FD2`真係唔鋸~_~

十年既S2000終於俾呢D咁既電子車追趕`

十年既科技結昌品`..`終於被十年後既車追上了..`

真係唔鋸/口\`



2009 年 7 月 29 日  星期三   晴天


2009-07-29 分類: 未分類

今日9點鐘同呀洪出去深水埔`

因為冇其他車渣...所以渣s2000出去..`

首先去左油站打胎氣.`

之後就開始出去...`

9點40分`去到大埔吐路港科學園向沙田方向..`

當時開住蓬`行緊200 km/h...`突然前面地下係濕地..`

而架車係乾地r胎...`就係因為咁就突然冇晒抓地力..`失控..`!

終於知道咩叫天國近了...`

之後救車都救唔到`

成架車即刻炒左上去中間個防撞堤`...爆氣袋`

再打左唔知幾多個白鴿轉先停左係到..`成個過程都只係幾秒`..

之後睇下自己同佢有冇事..`之後先落車..`

成架車散晒`...total lost 左`...

當時既心情就係..心痛*100..

撞成咁`都可以咩事都冇`..重可以有命係到`唔使死.

淨係皮外傷`..

十個人見到十個人都話我地好彩`

我諗如果我冇載安全帶我一定會成個人飛左出去..`

之後四線全封`塞晒係到...`

我地2個就係到無奈..`真係破財擋災`..

如果唔係坐住架s2000...我諗我真係死左喇...`

好彩果陣冇記者...`

之後警察同消防加救護黎晒`

好彩冇撞到人同車..`唔使驗車...`

吹一吹波仔整少少野就走得..`

見到拖車拖佢`..真係好慘情呀/_\

成架車散晒..`唉...`無話可說`...

個個都話冇事真係好好彩..`

之後拖番去s2000果個車房..`條友見到都呆晒..`

等聽日先知架車入面d野有冇事`..

求神拜佛都唔好有事呀/__\`

撞到咁`復活大計都有排搞啦`..

成個車架又要換`避震都冇埋`.

要用番架原裝s2000黎整..`

呢鋪真係喊啦`...

我撞車就死果刻諗起邊個!?

我鬼知咩!!`