今日9點鐘同呀洪出去深水埔`
因為冇其他車渣...所以渣s2000出去..`
首先去左油站打胎氣.`
之後就開始出去...`
9點40分`去到大埔吐路港科學園向沙田方向..`
當時開住蓬`行緊200 km/h...`突然前面地下係濕地..`
而架車係乾地r胎...`就係因為咁就突然冇晒抓地力..`失控..`!
終於知道咩叫天國近了...`
之後救車都救唔到`
成架車即刻炒左上去中間個防撞堤`...爆氣袋`
再打左唔知幾多個白鴿轉先停左係到..`成個過程都只係幾秒`..
之後睇下自己同佢有冇事..`之後先落車..`
成架車散晒`...total lost 左`...
當時既心情就係..心痛*100..
撞成咁`都可以咩事都冇`..重可以有命係到`唔使死.
淨係皮外傷`..
十個人見到十個人都話我地好彩`
我諗如果我冇載安全帶我一定會成個人飛左出去..`
之後四線全封`塞晒係到...`
我地2個就係到無奈..`真係破財擋災`..
如果唔係坐住架s2000...我諗我真係死左喇...`
好彩果陣冇記者...`
之後警察同消防加救護黎晒`
好彩冇撞到人同車..`唔使驗車...`
吹一吹波仔整少少野就走得..`
見到拖車拖佢`..真係好慘情呀/_\
成架車散晒..`唉...`無話可說`...
個個都話冇事真係好好彩..`
之後拖番去s2000果個車房..`條友見到都呆晒..`
等聽日先知架車入面d野有冇事`..
求神拜佛都唔好有事呀/__\`
撞到咁`復活大計都有排搞啦`..
成個車架又要換`避震都冇埋`.
要用番架原裝s2000黎整..`
呢鋪真係喊啦`...
我撞車就死果刻諗起邊個!?
我鬼知咩!!`

|