今日9:30約左ar蚊去市中。。我遲到ar><。。
同佢去左Fu Tai拎書。。
之後再去戲院睇戲∼本來唸住睇忘想架。。
But未上映。。。><。。。
咁因為蚊蚊末睇BB計劃。。so陪佢睇lo
睇左2次。。劇情知左3次。。仲好好笑。。
睇完去左圖書館。。借左6本書∼之後返左Fu Tai la