今日派卷呀...D分數真係少之又少呀...好彩呀媽無鬧姐...kaka~
派左英文..數學!!今日勁悶lo...放學la呀...去左啟豐呀...
去心思思買野食呀...飲沙冰..好多呀~走啦..落到去見到沈子雯同佢1A2個Fd
跟住又見到何志豪....跟住真係走啦..跟住踏踏下車la...又見到呀蚊蚊
見到好多人bo...^^..去左圖書館還書呀..無開門..唉唉..算la..又要罰$$ 跟住走na..李淋同小穎穎去Crazy Room..我5去na..走na~Bye!