今日星期三。。係唯一一日我有帶齊野既一日!!happy na
通識派卷。。kaka!!happy na體育。。悶悶∼要跳欄。。
視藝要畫畫ar。。放學na。。去銀樂呀∼好好玩ar∼
好野。。識大無謂la。。6:35走左