黎到今日,我既心情有好大既改變
8月1日,係我第一次以coser既身份入去動漫展,
出十年後六道骸,
這可是我其中一個有愛的角色,
被他的強吸引。
第一次用wig,覺得好辛苦,
D頭髮太長,好熱
唔了解點解d女仔可以忍受到比頭髮遮住塊面
影相影相!hea,同自己想像既情況有少少出入,
但ok既~~~~~
企係度,耐唔耐`就會有人要求同你影相
老實:個感覺的確唔錯@w@''
本來想睇下有無立領賣,但睇極都無,
雖然之前果日食板長果時聽呀哥講都話無
但總要找找,結果:找到既唔係曉就係其他- -
18拐係就係有,但要成$200一對,我死都唔會再咁蠢去買架啦!
上年用同金額買入全白木刀,
今年既木刀大受歡迎,
價錢不俗,盛惠$90就有2把(怨念)
8月3日,去完補課又仆出去會展,
今次以平民身份入,
悔恨無話自己係遊客,
搞到自己要行左成個圈/3\''
去左一陣就走,太多人又無咩好睇啦....
8月5日
無視琴晚掠過既颱風,
今日以正常行程去收成績,
一大早就意外地收到風:
我哥無得上中6,要去報其他,
基於前車可鑒,
我既危機感終於出黎啦
我已經決定,
要封印唔用電腦直至會考完結!
在此暫時同大家道別了~~~
會考完了再見,應該係出年5月我地會見面的了
|