呢日是我既ACG Day4
我出劉
是雜團無錯啦~
不過見有藍貓所以我入團出劉就是@@
到左地鐵站見到藍貓
其實樣子都不錯就是@@
雜團其實是一個化完妝,有個基地,就各顧各就是~
所以我地既黑執團就成行了
有女裝少爺有藍貓有伊莉莎白有黑執有劉
夠玩就是~不過黑執少跟黎就是
我一個人跟住3個女仔周圍行
合照啦,有攬肩和腰既~@@"
我見到有另一個藍貓xd
其實藍貓個名超男仔,又算高(矮過我
13歲但發育得好好(瞪
女裝少爺就係咁玩陰謀(笑
去到5點左右啦~
佢地3個換了3,,,
單丁頭的我就唯有hea下
點知......另一隻藍貓黎找我叫我去影團@@
而且又有樣又夠矮又夠身材@@(自重
超GJ
影相很閃光!
最後既1小時比左我一個好美好既回憶
人地藍貓出埋最後呢一次....sosad
要334.....辛苦了`
人地個團出左咁耐.....先找到我呢個劉
而我是第1日出劉
碰上這個最後既一次
如願了...
人生的際遇都非常既奇妙(笑
|