:}TsUkI (hEnG ^b^月
君子動口不動手,浪子一去不回頭,抽拂而去再不留,窈窕淑女不好求,只求能夠伴春秋,噓寒問暖在左右。此景現於紹興酒,試問何人沒情愁。
tsukicheng
暱稱: :}TsUkI (hEnG ^b^月
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
人總係犯賤
今日教模型舊化^_^
一切都看得通了.....
日本後記
沒感覺既感覺
文章分類
全部 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 12
今日人氣: 4
累積人氣: 248
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 4 日  星期三   晴天


日本後記 分類: 未分類

係日本番黎之後~一直都沒寫過篇後記~今日岩岩有時間~順便可以晒下d相^__^

日航真係正到沒野講~機上有埋機比你打....

由於搭夜機~可以係高空睇到日出^^

俯視日本國土xd

日本既"地鐵"

之後去左築地食野

好好食丫^^

就係呢間

汽水機都好好玩^^

玩具店~d扭蛋多到....

d模型.......係我既就好啦

入口即溶既菠蘿

              

呢到有好新鮮既生果︿︿    

出發由東京去新潟,車上精緻的便當

車外農田既景色

到埗了,好好味既甜品

新潟的街道

新潟站

好寧靜既新潟街道

入夜後更寧靜安恬

新潟鄉下的田更是絕景

由於今次黎日本既目的係參加居合道比賽(姐係日本刀武術),所以我地去左參拜居合道神廟先

居合道神廟

居合道神廟大門

令我念念不忘的蕎麥冷麵

黎到比賽場地

比賽lu~

黎到好有情調既天台食自助餐

新潟既落霞

夕陽

番到黎東京∼一個夜景

夜晚既池袋

東京鐵塔

番黎lu∼

戰利品

 

後記:

我好中意日本人個種認真同有禮貌既精神,或者呢d就係我地中國人要學習既野啦,周圍既地方都好乾淨,好寧靜,好舒服。

我之前去過韓國,發現自己既感覺吾多開心,可能因為心仍留在某處吧∼但呢次番到自己太爺既故鄉,感覺好開心,沒有掛慮了....

 

 

 






訪客留言 (返回 tsukicheng 的日誌)


tsukicheng 於 2010-08-04 08:08 PM 發表:
點有米?買模型姐^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ip3276 於 2010-08-04 07:59 PM 發表:
垃圾姣好有米
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]