| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 8 月 6 日 星期五  |
| 一切都看得通了..... |
分類: 未分類 |
好鬱悶....原來到左好靜既夜晚我先體會到自己既孤獨
有D野~其實全部都係虛幻~假既
原來自己真係好孤單
個d假既野
或者有時真係會令我好開心
但係呢~個種開心全都吾係真心既
邊個曾經真心對過我好
我會記住
邊個曾經害過我
我都算了
因為害過我既人~全部都有份幫我上左一課
不過我亦都好感激個d曾經比過我虛幻既開心既人
但係呢d野我永遠都捉吾實
打到呢到
心都開始釋懷
怪就怪我自己
吾識珍惜
不過
我可吾可以重新做人?
|
|
|
ip3276 於 2010-08-06 11:02 AM 發表:
老實同你講,你唔改變就無可能. 如果你肯,你又做到,你都有可能,因為出年係唔同既朋友,唔同班,唔同同學....... 身邊既人都變了,好多都可能係新相識,都係新景像,佢地都未必知你既過去,你肯,就有機會
|
網主回覆
唉~我咪就係知lor~所以先甘講lor~ Posted at 2010-08-06 07:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|