{♥♥ ,, *以為 幸福在 對面{不 遠處} ∵° -

`';*[[到 達後才 知道最 最初 的{景物*}-*`♣* !}

    
 {!;`為什麼 只 和 能聊1整夜★']-


 2006 年 10 月 17 日  星期二


  -!'``* 生命 既 不讓我擁 有你 會有更 好的 給 你;,,‾°.+\|‾    

今 日 返 到 學 .. . 又 要 去 見 周 公 喇..  -00- '""

becoz.. 琴 日 陸 運 會 牙.. .=3333= ''''"""

激 無 聊 囉... 系 到 坐 . ..  or 行 黎 行 去 咁,, -3333- ""

好 戇 鳩.. ... -口-'||||||  到 lunch 果 陣.. .又 行 黎 行 去 喎!

-33333333333- ""' 好 攰 嫁 嘛.. ! *

sO..返 到 屋 企 都 訓 左 喇 ..  ""  旦 仲 好 累 > ^ < ""

到 左 今 日 都 有 d d 累 ... . 好 眼 訓..  / ^ \ ""

咁 上 堂 咪 訓 囉..."'  有 二 次 都 訓 著 左 .. @@ "" Zzzzz . ..

之 後 . .. 食 完 lunch 就 冇 之 前 咁 眼 訓 囉.. .  '' '

`!{[[--*`!{[[--*`!{[[--*`!{[[--*`!{[[--*`!{[[--*`!{[[--*`!{[[--*`!{[[--*`!{[[--*`!{[[--*

天 日 吾 洗 返 學 .. .正 >\/< !! *

後 日 又 要 陸 運 會 喇... . -333333- ""

真 系 吾 多 想 去 囉.. 悶 到 嘔 /_\ ""

      東華三院 邱子田 >\/< *

刊登時間︰2006-10-17 04:48 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   



`"◆((* 多 麼 的 蠢 豬 個 個 也 來 揶 揄 ▒ ♥♥- ,,`