前日去唱K..... 有D唔開心.... 一泥好悶, 一泥就係D人唔識..... 都冇野諦.... 就算幾好傾都好, 唔識就係唔識.... 之後... 食完野.... 去揾衰仔~~ 佢同牙星等人去韓燒..... 跟住就返左屋企lo....
呵呵~~ 考完試ga第2日.... 勁悶ga朝早~~~ 下午同桐子去MK唱K~~ 琴日有d\D野發生.... 有D唔知點.... 唉..... 好煩牙.....