今日去左MK唱K..... 估唔到佢地會咁嘈~~>< 唉~~ 本身我不嬲都唔中2唱K... 之後牙桐泥左~~ 咁就冇咁悶~~^^ 唉~~ 可惜Yan子冇泥~~ 唉~~~ 唔知佢琴日個面試點.... 希望佢可以入到la... 聽日又考試la~~>0< 考中文牙!!!!!! 好驚牙!!!! 不過.... 希望佢聽日會返.... 佢返左都希望佢可以比心機做卷la.....
今日林姓同學又泥左..... 好驚佢... 無lala問人拎$$... 本身覺得佢好慘... 冇$$食飯... 但休盲愈泥愈過份... 我都唔知點解要比怇... 我又唔係佢邊個... LW ga某D'好人'仲要同第二班D人亂講野...... 唉~ 好無奈lo...
不過今'佢番左牙!!! 雖然'遲左到.... 但係見到'佢'超開心牙~~^^ '佢'聽日要去Ivy面試... 希望佢比心機la~~ 雖然唔想'佢'走... 但係都希望'佢'可以入到la~~