今日要趕住KO份中史報告..... 聽日要交.... 唔想做牙!!!!!>口< 雖然話只係要寫350字... 但係.... 我都係懶得寫....=3=... 不過點都係要寫, 唯有快D KO佢la.... 今晚會打邊爐牙~~=^一^= 哈哈!!!!
本身今日心情都OK.... 諗住比番本書林浚濠就走..... 點知又問我拎$$..... 牙YO之前話如果佢再問就同佢講...... 所以當我Say 左NO之後,(佢勁鬧我.....) 即刻打比牙YO, 之後佢就打左比林生, 話左佢.... 雖然唔知YOYO話佢咩, 但係都好心涼~~~>U< 哈哈~~~ 總知.... 林浚濠... 我宜家真係好憎你牙!!!!! 我之前對你真係太好la.... 我做傻仔都做得耐la.... 我唔會再咁白痴嫁la!!!!! 林浚濠,我好憎你牙!!!!!>口<