今日番去學校補課..... 兩點幾番到..... 曬死...==... 得我同小明.... 佢勁搞gag... 牙Sir同我勁無奈....(都唔想理佢...) 之後... 有位林姓人士打泥.... 佢叫我16號比番本書佢..... 因為佢18號開始唔喺HK.... 佢好大牌咁命令我..... 勁無奈LO.....
今日畢業禮... 好奇蹟我冇訓到~~^^ 牙桐有獎拎嫁.... 不過佢布番..... 唉.... 今日知左有好多mISS牙Sir走.... 突然有一種好無助ga感覺..... 好唔捨得牙....T^T.... 而今日係中4最後一日..... 但係你都冇番..... 我根本冇辨法去想像第時會點..... 我都知我同你係冇可能..... 但係... 我都想可以見到你多D時間.....