終於考完試LA~~~ 開心咁宣佈:...... 衰曬~~~ 今日最後一科.... 數學.... 死得十分精彩!!!!!! 之後, 收左張回條..... 係考完試同暑假番學校補課ga時間....OMG~~~ 超不爽..... 雖然我一直都認為我地學校戚變態..... 但係估唔到做到咁恨...... 嗚嗚..... 我個暑假牙........
聽日同牙桐去唱K... 有D唔想去.... 好多人唔識...
今日考中文同英文.... 英文Listening.... 到我訓左..... 好彩我仲有時間做, 但係我根本完全唔明D listening講咩~~~ 所以都係死左~~ 之後.... 話說前幾日我仲嬲ga一個人.... 我已經冇咁嬲佢.... 但係... 今日見到佢.... 佢就好似睇我唔到咁... 雖然我唔知佢其實見唔見到我.... 但係.... 感覺真係好難受牙!!! 我好唔中2比人無視牙!!!1!