今日好眼訓..... 直情可以一訓落張床就訓到~~ 可能係因為琴晚嘉許禮....=.=..... 而今日一直無聊咁過...... 聽日..... 學校畢業禮... 一定悶死..... 3個鐘牙!!!!!>口<...... 睇泥聽日一定會聽聽下訓lu......
今日放假...... 8點幾起身.... 比而平時晏, 但係都勁眼訓......-一.一zzzz...... 唉..... 精神不佳...... 呢排好多野做..... 真係有種想死的feeling.......