過去呢幾個星期差唔多去到人生谷底.
但自己既苦有邊個知?走去同朋友講?同家人講? 講完結果都係一樣.冇人幫到自己.
上兩個星期我肯認耐就唔會搞到今日既結果.
好與壞自己先知.
明白一點 ; 人生就係一場遊戲.當你想去爆機果時佢偏偏要你再玩過.永無止境.
而我現在都明白到,單身既我係非常合適.拍拖只會令到另一半更苦.