岩岩..又睇到一D我唔應該睇到既野...
每一次都會觸碰到內心深處既一個lone仔
就算只係見到有關連既...
都會有upset既feeling..
其實見到人地好好地
我應該要開心至係
我什至覺得我原本係唔屬於果到..
只係我盲中中撞入去..
之後又盲中中俾人掟番出黎..
又或者係自己都知自己咩事..
而家既快樂指數又跌左少少
真失敗
唔需要明白我講咩/.\
我又剪短左頭髮
今次又係因為好唔開心既關係
要剪走煩惱既髮絲!
果然心情愉快左
呢個抒發唔開心既方法...真係好work!
我決定會keep左短頭髮
前日去左海洋公園
好大個太陽
好熱熱熱熱
我真係好鍾意海豚
雖然海豚無得係大海洋到自由生活
但起碼佢地有安穩生活
又有訓練員悉心照顧
可能其實..海豚並唔係咁慘
而且人只一見到佢地就好開心
唔需要跳上水,游下水都會好興奮
海豚獨有既魅力
今日終於有得打波
真係好曬好曬好曬......
好得意!!成件衫螢光咖
you are not alone
就像突然明白到 就算傾慕 退出了 沉默更好 太想走近 竟使我放慢腳步 人越近傷心更早 最傷的夜 星光會繼續引路 沉默亦可感覺到
好聽=]
有無搞錯
今晚去左放狗
係四姨隻狗狗^^
好開心啊
我諗我真係幾鍾意狗
隻狗叫做大頭仔
不過我時不時叫左佢做大頭雞= ="
乜我真係好騎呢咩下
西藏
有列車搭,大大個草原,識得微笑既駱駝
南非
係地平線睇日落
馬爾代夫
就黎沉咖喇!無得去咖喇!
真係咁騎呢?