今日同聰...真係超KAI
嘩..真開心到嘔奶
即刻扮嘔奶
嘩..真係開心到跳舞
即刻跳舞左fing右fing
......
其實仲有好多
我地笑點真係好低
今日又用中文名叫人
VANI=雲妮
DAPHNE=達芺妮
EDDIE=艾迪
HENRY=亨利
CATHERINE=......唔識啊,太難!卡芺LIN?!哈哈
KITA=結他
NAVY=呢FAT(無T音)
................................MORE
而家好似唔太好笑
仲有點兒冷場/.\
但你信我
當時真係幾好笑
今日非常振奮!!!
係自修室見到MILK,阿曼,小雲..特別振奮!
加油!唔可以衰俾阿SIR睇
自私的阿SIR,鼓勵學生唔好讀既老師..我都未見過
= =
|