做人始終踏實D好..
可以有理想
但係..當條件許可,自己夠料去闖闖
先去實行理想
好過坐這山,望那山
到頭來咩都做唔成..
幾咁HOLLY SHIT~
再唔用個腦諗下野,計劃一下
個腦真係會生草
人地話..一個人既智慧在世既時候,只係用左一至兩成
話唔定我地每個人善用得哂自己既智慧
個個都係達文西/.\
之前聽過有一個成就好叻既人..曾經講過
"人係呢個世界係要享受"
咁即係..HEA...係天性
最後果個叻人又再講
"只係在乎你點享受,有錢充裕地享受抑或用哂盤川地享受"
阿彤認為....
如果有錢地HEA...咁就唔算HEA喇,一定要下苦功
咁即係HEA得黎,都要勞動一下/.\
orz..."
唔怪得女人想嫁入豪門喇
唔洗勞動,unun腳就可以有錢地hea
|