真係好耐無登入QOOZA..
我久違的日記..
我見到QOOZA既朋友們都無乜打BLOG..
自己都無乜心機打LU..
或者大家都將FOCUS轉移左去FACEBOOK度喇
岩岩友人既日記inspire左我
同時又俾我了解到自己都有呢一個弱點
我其實都係一個好怕好怕麻煩既人
好怕是非,好怕朋友唔鍾意我
呢個或者係現代人心靈既脆弱
最好乜都唔好煩到我,兩袖清風最好
我往往好介意別人既說話
人地講左一D HURT我既說話,可能我反應係好嬲或好唔開心
但我唔會好強烈對抗
我忍,因為我知道當我話返個朋友,我一定會後悔傷左別人既心
但我自己就會一個人好嬲/唔開心
我常常懷疑自己
到底咁樣做...係咪真係可以保護一段關係/友誼/感受呢?
人地係咪真係會FEEL到我呢份心
之後將心彼己呢?
我保護到別人
但我就保護唔到自己
我自問我係一個好火爆既人
但基於我係CHRISTIAN
我承諾要做好一點
所以..
有時就自己一個好DEPRESSED
到底我應該點做?
身邊既人....我似乎已經唔識面對
我好想有個地方俾我摺埋
做個自閉仔/.\
CAN I?!
我UP左一大堆
都係無結論既/.\
我都係最想兩袖清風~~
|