Make a love song Let me make a love song 讓這一點點能講出心內 我仍然如以往 愛戀你我從來無計較 只想你若有天 望清楚身邊這位情人 可感受着那份甜
應該替人地開心
因為人地開心嘛
新既一天總會來臨
係咪
祝福
快樂不停降臨在你們身上
上星期日去左觀禮
肥仔浸禮
真係好開心好開心!
感動
呀!
我想養兔仔
<--呢隻
眼淚是多麼的多餘。
從不喜歡孤單一個
從不喜歡孤單一個 可惜偏偏孤獨一個 我不懂得跟我 獨自對坐 原來沒有你 做人相當痛楚 從不喜歡孤單一個 可惜偏偏孤獨一個 你有否想起我 若是再遇 求讓我悔過 可不可再戀過
每個人總會有後悔既時候
或者會怪自己放過左一個機會..什至一個人
如果我無錯失呢個機會
我地可能會諗..
現在既自己會點呢?
會唔會快樂一啲呢?